Zoals de titel al suggereert gebruikt het systeem op mijn mbp ruimt 50 gig. Dit vindt ik behoorlijk veel.
Is dit normaal? Of wat kan de reden zijn dat dit zo groot is?
Is dit normaal? Of wat kan de reden zijn dat dit zo groot is?
sla je de bestanden die je bewerkt lokaal op of heb je daar een externe opslag locatie voor?Maart1992 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:30:
Oke even een update, ik gebruik zelf veel Adobe premiere en ik merk dat tijdens het gebruik van Adobe premiere de systeem opslag schommelt tussen de 50 en 80 gig. Ik neem aan dat dit komt door Adobe premiere, verder ben ik het nooit eerder tegen gekomen.
...
Thanks voor je reactie, het is voornamelijk het adobe pakket, denk aan photoshop, illustrator, XD, Lightroom, Premiere pro, en after effects.koentjuh1987 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:08:
[...]
sla je de bestanden die je bewerkt lokaal op of heb je daar een externe opslag locatie voor?
Welke software heb je verder geinstalleerd op je schijf? Een paar grote pakketten en je gaat snel richting de 50GB, nog even los van eventuele itunes lokale opslag etc...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq