Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem waarop ik de komende drie jaar zonder problemen mee kan gamen. Ik gebruik momenteel een simpel 1080 monitor. Zal waarschijnlijk dan ook binnenkort vervangen worden voor wat beters
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog wat Samsung 850 schijfjes liggen waar ik er waarschijnlijk 1 van ga gebruiken in het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen aangezien ik van een laptop af kom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gevoel zegt Intel maar ik vermoed dat de AMD processor een betere bang for buck is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb verder geen bepaalde wensen. Geef niets om looks. Ik wil gewoon de komende drie jaar fatsoenlijk kunnen gamen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag mij af of deze build logisch is en gaat werken. Waarschijnlijk weten sommigen een betere build of hebben meer kennis over bepaalde componenten die ik gekozen heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem waarop ik de komende drie jaar zonder problemen mee kan gamen. Ik gebruik momenteel een simpel 1080 monitor. Zal waarschijnlijk dan ook binnenkort vervangen worden voor wat beters
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog wat Samsung 850 schijfjes liggen waar ik er waarschijnlijk 1 van ga gebruiken in het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen aangezien ik van een laptop af kom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gevoel zegt Intel maar ik vermoed dat de AMD processor een betere bang for buck is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb verder geen bepaalde wensen. Geef niets om looks. Ik wil gewoon de komende drie jaar fatsoenlijk kunnen gamen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag mij af of deze build logisch is en gaat werken. Waarschijnlijk weten sommigen een betere build of hebben meer kennis over bepaalde componenten die ik gekozen heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G | € 371,49 | € 371,49 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 27,99 | € 27,99 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 93,04 | € 93,04 |
| 1 | Corsair CX550M | € 64,99 | € 64,99 |
| 1 | Samsung 970 EVO 250GB | € 76,- | € 76,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.027,41 | |