Gezocht: Tool voor 50 facebook pagina's posts te laten maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:24
Korte omschrijving van wat ik doe en nodig heb:
Ik wil graag op 50 facebook pagina's van onze fillialen 2,3-wekelijks een post maken met nieuwsinformatie die geldig is voor alle fillialen.

Ik zou graag een tool hebben die dit voor mij simultaan kan doen. Ik heb momenteel gesukkeld met dit zelf te copy/pasten maar facebook blokkeert mij uiteraard elke keer en ik moet steeds men wachtwoord vervangen.

Heb reeds wat tools gevonden online maar deze zijn zo absurd duur gezien de beperkte hoeveelheid posts we plaatsen (1 à 2 per maand) dat deze kost niet echt te verantwoorden is.

Iemand hier een goede betaalbare tool voor of een workaround?

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet een faceboek groep aanmaken voor je bedrijf, alle 50 pagina's toevoegen aan deze groep en dan als beheerder een bericht plaatsen in de groep, dan is hij volgens mij zichtbaar op alle pagina's..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

50 InPrivate tabs openen in je browser, 50x inloggen, daarna gewoon 50x paste?

Sterker nog, met een beetje moeite kan je dit zelfs automatiseren; zeker als je IE gebruikt, is je hele proces te automatiseren met het gratis Powershell.

/edit: je kan zelfs een schedule maken die dan dit regelt voor je met alleen maar variabelen waardoor ook de inhoud van de post door iemand anders gewijzigd kan worden als jij vakantie hebt ofzo.

[ Voor 79% gewijzigd door MAX3400 op 19-02-2019 14:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof