[Firefox] Niet 'terug' kunnen browsen naar zoekresultaten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:27

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Oh hi. :w

Mijn vraag:
Simpel issue; Ik gebruik Firefox, open een nieuw tabblad, zoek in de adresbalk naar dingen dmv Google, ik klik een site aan die Google me teruggeeft. Nog niks aan de hand, werkt as expected. Maar dan.. ik heb niks aan deze pagina, dus ik wil terug naar mijn Google searchresults pagina.. Maar dat gaat dus niet, want de 'back' button is greyed out?!

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Nieuwste Firefox, Nieuwste OS X.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Tjah.. zoeken naar de meest obvious keywords he? Alleen komt er niks zinnigs tevoorschijn als ik een combinatie gebruik van 'Google', 'Firefox' en 'Search' of 'Searchresults'. Alleen maar hoe ik Google instel als default search engine..

Ook de settings brengen me niet verder..

Wie oh wie wil me dom en oud laten voelen? Kom maar op :9 :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Beste antwoord (via Hero of Time op 19-02-2019 10:48)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Opgelost! Dank allen! :+

Voor degene die nog geinteresseerd zijn: Ik kwam eindelijk op een goede pagina terecht na een juiste combinatie van search keywords: https://support.mozilla.org/en-US/questions/1246209

Toen even gechecked welke extensions er geinstalleerd waren, en voila.. Google Container was verantwoordelijk voor het gedrag.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Topicstarter
Opgelost! Dank allen! :+

Voor degene die nog geinteresseerd zijn: Ik kwam eindelijk op een goede pagina terecht na een juiste combinatie van search keywords: https://support.mozilla.org/en-US/questions/1246209

Toen even gechecked welke extensions er geinstalleerd waren, en voila.. Google Container was verantwoordelijk voor het gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dank voor de terugkoppeling. Je hebt net iets wat veel mensen wel eens hebben: je stelt een vraag, gaat verder zoeken en komt dan tot het antwoord. :D

Commandline FTW | Tweakt met mate