Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Weet iemand wat voor soort stekkertje dit is?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• fratzbc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 10:46
Ik weet niet helemaal of dit de juiste plek is om te vragen, maar gezien hier de meeste (en beste) techneuten zitten bij deze...

Weet iemand wat voor soort stekkertje dit is?
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/vu8e28hbhqefwwh/stekker.jpg

De leverancier wil het niet zeggen en vraagt 61 euro (Ex btw) voor dit stekkertje.

Het is een kabel van een electrisch bed wat je hoog en laag in kan stellen, dit kabeltje is door de hond door gebeten (!!!). Het is gewoon een 2 draads kabeltje waar ik een kroonsteentje tussen kan zetten maar het bed is gehuurd en wil het graag netjes terug kunnen geven maar ik vind 61 euro wel erg veel voor een kabeltje.

Beste antwoord (via fratzbc op 19-02-2019 09:53)

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:01

kraats

Ik rol

Dat lijkt wel heel erg op een DIN speaker plug: https://www.google.com/search?q=din+speaker+plug

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:01

kraats

Ik rol

Dat lijkt wel heel erg op een DIN speaker plug: https://www.google.com/search?q=din+speaker+plug

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:06

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zoek op '2 pin din connector' en gij zult vinden!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Dus je huurt een bed, dat sloop je en dan ga je zelf maar wat zitten hobbyen? Wat vind de verhuurder daarvan?

Overigens werkt je plaatje niet.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je de afbeelding tussen img-tags zetten?

[ Voor 85% gewijzigd door sypie op 19-02-2019 09:37 ]

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:06

CyBeRSPiN

sinds 2001

Maar het gaat niet om de connector maar om de kabel als geheel. Die zal dan wel 61 euro kosten.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.dropbox.com/s/vu8e28hbhqefwwh/stekker.jpg

(geklooi op een iPad, kennelijk zie ik nog steeds geen afbeelding)

[ Voor 21% gewijzigd door sypie op 19-02-2019 09:41 ]

• fratzbc
Dit lijkt er zeker op! Thanks

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Zoals eerder vermeld, dit is een DIN connector. De 2pin variant (DIN is er in meerdere soorten en maten)

Voor een Euro ofzo te verkrijgen bij de lokale electronicaboer. (..als deze nog niet uit het straatbeeld verdwenen is, anders even bij onze Chinese vrienden gaan shoppen)

• fratzbc
Nilltris schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:35:
Dus je huurt een bed, dat sloop je en dan ga je zelf maar wat zitten hobbyen? Wat vind de verhuurder daarvan?

Overigens werkt je plaatje niet.
Ik ga niet zomaar wat zitten hobby-en hoor. Ik vind alleen een kabeltje van 61 euro erg duur terwijl alleen het din-stekkertje het bijzondere is.

Overigens heb ik hier de beste bedoelingen bij. Mijn huidige en vorige zorgverzekeraars zeggen dat dit bed niet bij hun geregistreerd staat en dat ik maar een nieuw bed moet aanvragen en de huidige moet 'weggooien'.
Gezien het verder een prima bed is en de zorgkosten de pan uitrijzen om dat zelf maar te maken.
Ik heb dit al eerder meegemaakt bij zorgverzekeraars dat ze spullen kwijt zijn en dan moet je maar iets nieuws aanvragen, vind je het gek dat de zorgverzekeringen allemaal zo duur zijn als ze zo met hun spullen om gaan.
Geen idee wat de verhuurder er van vind want volgens mij koopt de zorgverzekering het bed weer bij een partij.

• fratzbc
Bedankt voor het antwoord allen! Ik ben goed geholpen!
Pagina: 1