Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een dedicated HTPC bouwen voor mijn 4K HDR TV, inclusief een 5.1 speakerset. Puur voor audiovisueel genot, gaming is niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€700,- voor de HTPC, exclusief 5.1 speakerset.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande wenslijst voor mijn al samengestelde HTPC.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Alhoewel ik meestal naar de "tried and tested" merken neig. (De grotere/betere merken waar kwalitatief goede producten uitrollen.)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste een stille HTPC, welke 4K HDR aankan. Inclusief een DVD drive, zoals ook al aanwezig is in de wenslijst. Aansluiting voor een 5.1 speakerset. Mogelijk ook nog te bedienen met de Magic remote van LG.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen ontvangen van de gekozen producten, alsook feedback m.b.t. de mogelijkheid tot het gebruiken van de LG magic remote. Als laatste zou ik graag wat pointers willen krijgen voor een instapmodel 5.1 speakerset. Welke merken/ model zijn aan te raden, en welke absoluut niet. Ik ben geen audiofiel, maar zou wel graag wat mooie klanken uit de speakerset willen krijgen, voor een schappelijke prijs.
Een dedicated HTPC bouwen voor mijn 4K HDR TV, inclusief een 5.1 speakerset. Puur voor audiovisueel genot, gaming is niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€700,- voor de HTPC, exclusief 5.1 speakerset.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande wenslijst voor mijn al samengestelde HTPC.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 136,50 | € 136,50 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Asus Xonar DGX | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16 | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Asus DRW-24D5MT (bulk) | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 87,34 | € 87,34 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 542,44 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Alhoewel ik meestal naar de "tried and tested" merken neig. (De grotere/betere merken waar kwalitatief goede producten uitrollen.)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste een stille HTPC, welke 4K HDR aankan. Inclusief een DVD drive, zoals ook al aanwezig is in de wenslijst. Aansluiting voor een 5.1 speakerset. Mogelijk ook nog te bedienen met de Magic remote van LG.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback willen ontvangen van de gekozen producten, alsook feedback m.b.t. de mogelijkheid tot het gebruiken van de LG magic remote. Als laatste zou ik graag wat pointers willen krijgen voor een instapmodel 5.1 speakerset. Welke merken/ model zijn aan te raden, en welke absoluut niet. Ik ben geen audiofiel, maar zou wel graag wat mooie klanken uit de speakerset willen krijgen, voor een schappelijke prijs.