Ik heb een vraag.
Ik zal eerst beginnen met aan te geven wat hier de situatie is.
Apparatuur
De instellingen van het apparaat of de bron (wpad.net) staan verbindingen via poort De WWW-service (HTTP) niet toe.”
Wat kan ik doen? Zie ik iets over het hoofd? Ik herinner me niet een specifiek moment waarna de verbindingen slecht werden/uit vielen.
Dit is intussen al maanden de situatie dus ben super blij met je hulp!!
Ik zal eerst beginnen met aan te geven wat hier de situatie is.
Apparatuur
- Connectbox van Ziggo
- TP-Link Archer C5400
- TP-Link Switch
- De Connectbox staat in de ‘bridge mode’;
- Vanuit de Connectbox gaat een kabel vanaf LAN poort 1 naar de internetpoort van de TP-Link Archer;
- De TP-Link Archer functioneert als router;
- Vanuit LAN poort 1 van de TP-Link Archer gaat een kabel naar de TP-Link Switch;
- Vanuit de TP-Link Switch vertrekken de kabels voor de netwerkaansluitingen in de diverse kamers.
- Bekabeld: De bedraade PC heeft geen internet. De PC geeft de melding:
De instellingen van het apparaat of de bron (wpad.net) staan verbindingen via poort De WWW-service (HTTP) niet toe.”
- WiFi: Alle devices koppelen wel met de TP-Link Archer. Echter, alléén de gast accounts zijn verbonden met het internet (maar niet stabiel).
- De netwerkaansluiting van de PC heb ik getest en ik heb de kabel getest maar voor de zekerheid toch vervangen en ook getest. Daar ligt het dus niet aan;
- De virusscanner van de PC uitgezet. Daar lag het ook niet aan;
- Van Ziggo had ik eerst een Technicolor modem, deze is vervangen door de Connectbox. Daar lag het ook niet aan;
- Mijn ASUS RT-N66U heb ik vervangen voor een TP-Link Archer. Daar lag het ook niet aan.
Wat kan ik doen? Zie ik iets over het hoofd? Ik herinner me niet een specifiek moment waarna de verbindingen slecht werden/uit vielen.
Dit is intussen al maanden de situatie dus ben super blij met je hulp!!