Beste Allen,
Ik zou graag jullie hulp inschakelen bij de aanschaf van mijn nieuwe laptop. Mijn huidige laptop (Lenovo Z50-70) heeft het begeven.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat voornamelijk gebruikt worden voor thuisgebruik. Gamen doe ik amper. Wel wordt er veel naar voetbal en films gekeken. De beelden zet ik regelmatig door naar de tv. Daarnaast wordt de laptop gebruikt voor het mailen, verschillende Office programma's en surfen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de € 700. Mocht er momenteel een laptop zijn afgeprijsd die veel meer waard voor zijn geld geeft, dan overweeg ik mijn budget iets te verhogen. (een goede actie kwam ik in een topic hieronder tegen)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal zelden worden meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple i.v.m. het besturingssysteem.
Behalve bovenstaande vragen wil ik dat de laptop voldoet aan de volgende eisen (misschien liggen sommige dingen voor de hand):
- IPS scherm
- SSD
- HDMI
- 15,6"
Volgende opties zijn mooi meegenomen:
- Verlicht toetsenbord
- Ethernet aansluiting (mocht de WiFi vervelend doen
)
Zelf heb ik ook onderzoek gedaan en kwam ik uit op onderstaande laptops:
Aangezien in de BBG van februari de Medion laptop het er beste uitkomt, zou ik op deze laptop kunnen wachten als die het beste bij mijn wensen aansluit.
Alvast bedankt!
Ik zou graag jullie hulp inschakelen bij de aanschaf van mijn nieuwe laptop. Mijn huidige laptop (Lenovo Z50-70) heeft het begeven.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat voornamelijk gebruikt worden voor thuisgebruik. Gamen doe ik amper. Wel wordt er veel naar voetbal en films gekeken. De beelden zet ik regelmatig door naar de tv. Daarnaast wordt de laptop gebruikt voor het mailen, verschillende Office programma's en surfen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de € 700. Mocht er momenteel een laptop zijn afgeprijsd die veel meer waard voor zijn geld geeft, dan overweeg ik mijn budget iets te verhogen. (een goede actie kwam ik in een topic hieronder tegen)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal zelden worden meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple i.v.m. het besturingssysteem.
Behalve bovenstaande vragen wil ik dat de laptop voldoet aan de volgende eisen (misschien liggen sommige dingen voor de hand):
- IPS scherm
- SSD
- HDMI
- 15,6"
Volgende opties zijn mooi meegenomen:
- Verlicht toetsenbord
- Ethernet aansluiting (mocht de WiFi vervelend doen
Zelf heb ik ook onderzoek gedaan en kwam ik uit op onderstaande laptops:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus VivoBook 15 X510UR-BQ118T | € 699,99 | € 699,99 |
| 1 | HP 15-cs0852nd | € 689,- | € 689,- |
| 1 | HP Pavilion 15-cw0500nd | € 629,10 | € 629,10 |
| 1 | Lenovo V130-15IKB 81HN00FAMH | € 629,- | € 629,- |
| 1 | Medion S6445-i5-512F8 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.647,09 | |
Aangezien in de BBG van februari de Medion laptop het er beste uitkomt, zou ik op deze laptop kunnen wachten als die het beste bij mijn wensen aansluit.
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2019 16:22 ]