Wraak feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 900 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nadat ik feedback had gegeven op het account van betreffende tweaker waar ik mee in gesprek was over de aankoop van van een telefoon kreeg ik instant een wraak review op mijn eigen account welke naar mijn mening onzinnig is.

De desbetreffende tweaker kapt de ( bijzonder trage) communicatie volledig af om vervolgens de telefoon te verkopen op marktplaats terwijl we het ( op zijn initiatief ) eens waren over de prijs.

Zijn reden zou zijn "geen zin om te reageren", en mijn vragen zouden overbodig zijn want alles stond al in de advertentie vermeld. Als mijn specifieke vragen vermeld stonden (zoals aankoopbewijs aanwezig) zou ik deze vragen niet gesteld hebben en was het wat mij betreft een deal geweest.

Graag zou ik deze feedback van mijn account verwijderd hebben.

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 13:41
Verwijder dan ook de onterechte negatieve feedback op mijn account.

Er was geen overeenkomst en de Tweaker gaf geen antwoord op mijn vraag. De Tweaker ging toen zelf vragen stellen wat al duidelijk in de advertentie stond. Dan heb ik er geen zin meer in. Als een telefoon beschadigingen of dode pixels heeft zet ik dat natuurlijk duidelijk in de advertentie. De telefoon had ook garantie en dat stond erbij.

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik gaf geen direct antwoord op jouw vraag "verzenden of ophalen ? " omdat ik wat aanvullende vragen had zoals of het factuur er bij zat. Iemand kan wel zeggen dat er garantie is maar zonder aankoopbewijs kan dat behoorlijk lastig zijn in de prakrijk dus een bevestiging hiervan lijkt me behoorlijk op zijn plaats als dit niet duidelijk aangegeven staat in de advertentie.

Je zegt wel dat er geen overeenkomst was maar als je zegt " is goed " (op jouw eigen initiatief nadat ik al had aangegeven " helaas" en het daarmee dus klaar was nadat je in eerste instantie het niet eens was over de prijs ) op een tegenbod komt dit toch aardig in de buurt. Dat jij vervolgens de telefoon verkoopt op marktplaats zonder enige communicatie dan verdient dit geen schoonheidsprijs.

Als je gewoon had gezegd, sorry ik kan hem kwijt op marktplaatst was er niks aan de hand maar jij maakt het jezelf moeilijk. Wees dan ook niet verbaasd over een negatieve feedback ...

[ Voor 14% gewijzigd door Ruffzz op 19-02-2019 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Nogmaals er was geen overeenkomst en dan gelijk zo'n negatieve feedback schrijven slaat nergens op. Dan moest ik wel 100 keer een negatieve feedback schijven aan mensen die niet meer reageren.

Als we nou echt een overeenkomst hadden, dan snapte ik het wel. Garantie stond aangevinkt en dan is het logisch dat er een factuur bij zit. Als een telefoon gebreken heeft zet ik dat duidelijk in de advertentie.

Ik had daarvoor al 3 afspraken staan en die gingen allemaal niet door, dus ik was wel even klaar met al die vragen. Ik wou de telefoon nu direct aan de deur verkopen zonder gezeur.

Dit is mijn laatste bericht, want ik ga er niet meer tijd aan besteden. Case closed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

€575 is goed, maar dan wel exclusief verzendkosten of je komt het ophalen
Hiermee is er een overeenkomst. De telefoon had dus gewoon geleverd moeten worden. Ik heb de review van @WhySoSerious? daarom verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Microkid schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:33:
[...]

Hiermee is er een overeenkomst. De telefoon had dus gewoon geleverd moeten worden. Ik heb de review van @WhySoSerious? daarom verwijderd.
Ja natuurlijk en die van hem mag natuurlijk blijven staan. Het is wel duidelijk nu dat ik hier niks meer verkoop!

En o ja Ik moet helemaal niks!

[ Voor 10% gewijzigd door WhySoSerious? op 20-02-2019 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
WhySoSerious? schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:35:
[...]

Ja natuurlijk en die van hem mag natuurlijk blijven staan. Het is wel duidelijk nu dat ik hier niks meer verkoop! Ik moet helemaal niks!
Waarom zo serieus? ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Wat doe jij hier? Ga iemand anders klieren of zo. :+

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 20-02-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.