Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een nieuwe telefoon nodig van ongeveer 300 euro. Ik wil graag en snelle telefoon met een redelijke camera. Ik heb niet zoveel GB nodig 32 is ruim genoeg voor mij. Ik had al zelf de A8 van Samsung gezien en de Honor play. Nog andere suggesties?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:00:
Hallo, ik heb een nieuwe telefoon nodig van ongeveer 300 euro. Ik wil graag en snelle telefoon met een redelijke camera. Ik heb niet zoveel GB nodig 32 is ruim genoeg voor mij. Ik had al zelf de A8 van Samsung gezien en de Honor play. Nog andere suggesties?
categorie: Smartphones

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Het idee van aankoopadvies is namelijk dat je het template helemaal invult. Op die manier krijgen we duidelijk wat je wensen/eisen zijn en weten we welke apparaten je zelf al hebt gevonden. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.