Mijn vraag
F1 2018 herkent mijn Thrustmaster T150 stuurwiel niet. Dit stuur heeft altijd gewerkt met F1 2017 en is voor het laatst eind vorig jaar gebruikt hierbij. Nu is F1 2018 aangeschaft en wordt het stuur zowel in 17 als 18 niet meer herkent.
Met het stuur zelf is echter niets mis, zowel in het control panel als in een andere game (Automobilista) werkt het stuur gewoon. Tevens is het stuur geprobeerd op een andere pc met F1 2018 en hierop werkte het ook. Een X-Box controller wordt ook herkend door F1 2018
Relevante software en hardware die ik gebruik
F1 2018 op Steam
Thrustmaster T150 stuur
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- F1 2017 en 2018 beide gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd
- Drivers gedeinstalleerd en via Windows opnieuw laten toevoegen
- Drivers gedeinstalleerd en via de Thrustmaster driver app laten installeren
- Local game cache geverifieerd binnen Steam
- Mapping voor T150 stuur in de Steam Workshop van F1 2018 gedownload
- Verschillende USB poorten geprobeerd, front en back
- Zoeken naar mensen met vergelijkbare problemen (Conclusie: er zijn veel mensen met problemen, maar niemand met specifiek mijn probleem uiteraard
)
Ik hoop dat hier nog iemand een idee heeft dat minder rigoreus is dan Format C:\
F1 2018 herkent mijn Thrustmaster T150 stuurwiel niet. Dit stuur heeft altijd gewerkt met F1 2017 en is voor het laatst eind vorig jaar gebruikt hierbij. Nu is F1 2018 aangeschaft en wordt het stuur zowel in 17 als 18 niet meer herkent.
Met het stuur zelf is echter niets mis, zowel in het control panel als in een andere game (Automobilista) werkt het stuur gewoon. Tevens is het stuur geprobeerd op een andere pc met F1 2018 en hierop werkte het ook. Een X-Box controller wordt ook herkend door F1 2018
Relevante software en hardware die ik gebruik
F1 2018 op Steam
Thrustmaster T150 stuur
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- F1 2017 en 2018 beide gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd
- Drivers gedeinstalleerd en via Windows opnieuw laten toevoegen
- Drivers gedeinstalleerd en via de Thrustmaster driver app laten installeren
- Local game cache geverifieerd binnen Steam
- Mapping voor T150 stuur in de Steam Workshop van F1 2018 gedownload
- Verschillende USB poorten geprobeerd, front en back
- Zoeken naar mensen met vergelijkbare problemen (Conclusie: er zijn veel mensen met problemen, maar niemand met specifiek mijn probleem uiteraard
Ik hoop dat hier nog iemand een idee heeft dat minder rigoreus is dan Format C:\
Wishlist Backpack Survivors op Steam !