Ik zoek een?
Nieuwe Android telefoon, ter vervanging voor mijn Sony Xperia E Zwart.
Wat is je budget?
200, 300, misschien 400 nog wel.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, nieuwe smartphone. Auto navigatie, meer apps draaien, wat games.
Wat heb je zelf al gevonden?
De Xiaomi Pocophone F1 & Xiaomi Mi A2 Lite spreken me wel aan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Omdat ik eigenlijk weinig ervaring heb in smartphone gebruik, behalve hele oude, vroeg ik me af wat het verschil is tussen de mogelijkheden van beide telefoons (en in het algemeen)? Ik kan me er wel iets bij voorstellen (meer apps tegelijk, zwaardere games)
Wat zou je merken in dagelijks gebruik?
Wat kun je met de beter uitgeruste wel wat niet met de ander kan?
Hoeveel jaar kan zo een telefoon mee?
Ik doe nu al dik 4 jaar met deze telefoon (ook nog tweede hands). Veel apps vragen hogere android versie en zit bar weinig ruimte in. Maar hij heeft meerdere val partijen overleeft en accu (1ste) werkt nog steeds goed. Ben wel beetje trots op dit beestje
Nieuwe Android telefoon, ter vervanging voor mijn Sony Xperia E Zwart.
Wat is je budget?
200, 300, misschien 400 nog wel.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, nieuwe smartphone. Auto navigatie, meer apps draaien, wat games.
Wat heb je zelf al gevonden?
De Xiaomi Pocophone F1 & Xiaomi Mi A2 Lite spreken me wel aan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Omdat ik eigenlijk weinig ervaring heb in smartphone gebruik, behalve hele oude, vroeg ik me af wat het verschil is tussen de mogelijkheden van beide telefoons (en in het algemeen)? Ik kan me er wel iets bij voorstellen (meer apps tegelijk, zwaardere games)
Wat zou je merken in dagelijks gebruik?
Wat kun je met de beter uitgeruste wel wat niet met de ander kan?
Hoeveel jaar kan zo een telefoon mee?
Ik doe nu al dik 4 jaar met deze telefoon (ook nog tweede hands). Veel apps vragen hogere android versie en zit bar weinig ruimte in. Maar hij heeft meerdere val partijen overleeft en accu (1ste) werkt nog steeds goed. Ben wel beetje trots op dit beestje