Beste mede-Tweakers,
Een punt van ergernis voor mijn wekelijkse AH bestellingen, de prijs van sommige geleverde producten wijkt af van de bestelde prijs. Meestal iets omhoog. Logisch voor producten die op gewicht geprijsd zijn, maar niet voor andere producten.
Bv. Gisteren besteld: AH Goudse belegen 30+ plakken 2 stuks a 2,73
Vandaag geleverd: AH Goudse belegen 30+ plakken 2 stuks a 2,75
Als ik bij de MediaMarkt en koelkast onder rembours bestel voor 199 euro verwacht ik niet dat ik bij het afleveren 195 of 202 euro moet betalen.
Als ik de vraag bij de klantenservice weg leg krijg ik (al meerdere keren) het volgende standaard antwoord:
Mijn vragen:
Herkennen jullie dit? En ben ik de enige die dit irriteert?
Mogen ze dit doen?
Doen andere supermarkten dit ook bij thuisbezorgen?
Een punt van ergernis voor mijn wekelijkse AH bestellingen, de prijs van sommige geleverde producten wijkt af van de bestelde prijs. Meestal iets omhoog. Logisch voor producten die op gewicht geprijsd zijn, maar niet voor andere producten.
Bv. Gisteren besteld: AH Goudse belegen 30+ plakken 2 stuks a 2,73
Vandaag geleverd: AH Goudse belegen 30+ plakken 2 stuks a 2,75
Als ik bij de MediaMarkt en koelkast onder rembours bestel voor 199 euro verwacht ik niet dat ik bij het afleveren 195 of 202 euro moet betalen.
Als ik de vraag bij de klantenservice weg leg krijg ik (al meerdere keren) het volgende standaard antwoord:
Ik weet dat ik er geen energie in moet steken en dat het per saldo niets kost of oplevert, maar het blijft me irriteren....Beste heer/mevrouw ,
Albert Heijn wil de dagelijkse boodschappen zo voordelig mogelijk houden. Aan de ene kant doen we dat door de prijzen laag te houden en aan de andere kant door scherpe aanbiedingen op alledaagse boodschappen aan te bieden. Artikelen kunnen individueel in prijs schommelen, zowel omhoog als omlaag. Hiervoor kijken we naar de prijzen van andere supermarktketens, maar dit kan ook komen door bijvoorbeeld gewijzigde grondstofprijzen. Over prijswijzigingen van individuele artikelen kunnen wij geen specifieke informatie verstrekken. U kunt ervan overtuigd zijn dat wij er naar blijven streven artikelen van een goede kwaliteit tegen een zo scherp mogelijke prijs aan te bieden.
Mijn vragen:
Herkennen jullie dit? En ben ik de enige die dit irriteert?
Mogen ze dit doen?
Doen andere supermarkten dit ook bij thuisbezorgen?