Ik stuur klanten die een laadpaal met backoffice bij mij afnemen een link naar een aanmeldformulier van mijn backofficeleverancier. Dit is een generiek formulier waarbij de klant zelf in een veld de installateur moet vermelden (geen keuzelijst, enkel tekst).
Is het mogelijk om in de link naar het aanmeldformulier iets mee te geven waardoor dit veld al met mijn bedrijfsnaam gevuld wordt?
De code van het element dat het betreft is als volgt:
Heb zelf helaas te weinig kennis hierover en zoektermen als 'link naar formulier met vooringevuld veld', 'website veld invullen via link' of 'formulierveld invullen via link' brengen mij helaas niet verder.
Is het mogelijk om in de link naar het aanmeldformulier iets mee te geven waardoor dit veld al met mijn bedrijfsnaam gevuld wordt?
De code van het element dat het betreft is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
| <li id='field_134_21' class='gfield field_sublabel_below field_description_below gfield_visibility_visible' > <label class='gfield_label' for='input_134_21' >Installateur (indien bekend)</label> <div class='ginput_container ginput_container_text'> <input name='input_21' id='input_134_21' type='text' value='' class='medium' aria-invalid="false" /> </div> </li> |
Heb zelf helaas te weinig kennis hierover en zoektermen als 'link naar formulier met vooringevuld veld', 'website veld invullen via link' of 'formulierveld invullen via link' brengen mij helaas niet verder.