Nieuwe PC: hergebruiken licentie + upgrade naar W10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 18:12
Situtatie nu: Laptop met Windows 8
Situatie volgende week: nieuwe PC zonder OS.

Via onderwijskorting kan ik een upgrade naar Windows 10 kopen voor een schappelijk bedrag.

Mijn vraag:

Kan ik op mijn nieuwe PC Windows 8 installeren gebruik makend van mijn huidige laptoplicentie en vervolgens direct de Windows 10 upgrade erover heen zetten zodat ik voor een leuke prijs een nieuwe PC heb met Windows 10.

Voor de upgrade is het noodzakelijk dat reeds een versie van Windows is geïnstalleerd.

[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-02-2019 18:33 ]

Beste antwoord (via BTC100K2021 op 19-02-2019 15:44)

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Antwoord is heel kort. Nee.

Je hebt geen licentiecode voor Windows 8 dus kan je die niet activeren. Waardoor je Windows 10 ook niet kan activeren.

Daarnaast is het niet toegestaan om een OEM licentie van een systeem over te zetten.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Antwoord is heel kort. Nee.

Je hebt geen licentiecode voor Windows 8 dus kan je die niet activeren. Waardoor je Windows 10 ook niet kan activeren.

Daarnaast is het niet toegestaan om een OEM licentie van een systeem over te zetten.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.