Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Vraag
Beste antwoord (via Technomania op 18-02-2019 18:26)
Alle reacties
Ok. Weer wat geleerd.
Dan mag er een slotje op.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Maar dan hoort er toch geen 404 te komen bij de /gallery link? Althans, ik dacht altijd dat de naam werd weggehaald, niet de (geanonimiseerde) /gallery pagina.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Waarschijnlijk zit er dan ook een perm-ban op.Raven schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:29:
[...]
Maar dan hoort er toch geen 404 te komen bij de /gallery link? Althans, ik dacht altijd dat de naam werd weggehaald, niet de (geanonimiseerde) /gallery pagina.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Zie de Algemene Voorwaarden punt 12Boudewijn schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:38:
Wat is dat, een geanonimiseerd account?
[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 18-02-2019 18:49 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Niet altijd, er zijn twee varianten.Raven schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:29:
[...]
Dat moet een devver of iemand anders met rechten hier doenTechnomania ® schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:24:
[...]
Ok. Weer wat geleerd.
Dan mag er een slotje op.
200 fish found!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes