Loxone met ruilduino

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

voor een eindwerk project en gewoon ook voor toekomstig thuisgebruik wil ik gebruik maken van een loxone gecombineerd met een railduino. Waarom? Naar het project toe, was het belangrijk om een functioneel systeem te maken/ bijeen te stellen dat stabiel draait maar niet hoog in de kosten loopt. Door diverse forums kwam ik dan op deze combinatie uit.

Door de verhoogde polling rate dienen de loxone en de railduino via UDP te communiceren. Maar nu is me niet geheel duidelijk hoe dit juist in zijn werk gaat. Zijn daar instructievideo's van te vinden? Of een duidelijke omschrijving met screenprints hoe dit juist dient geprogrammeerd te worden?

Indien we iets willen aansturen via de railduino; dienen we dit dan te programmeren in de railduino of in de loxone?

Ik heb de loxone simulator al gedownload en daar al eens op gekeken maar ik vind niet direct hoe dit juist dient te gebeuren.

Indien ik in google "loxone UDP" of dergelijke ingeef kom ik ook niet echt op iets nuttigs uit. Tenzij ik er heb overgekeken natuurlijk.

Met vriendelijke groet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herbiek616
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:36
Volgens de instructies van RailDuino zelf zou dit allemaal in Loxone zelf te programmeren moeten zijn https://sedtronic.eu/en/railduino/2-20-railduino-20.html