Vervanger voor Logitech UE9000

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Mijn vraag
Om een lang verhaal kort te maken, helaas heeft vandaag mijn Logitech UE9000 het leven begeven en ben ik op zoek naar een vervanger. Aan de volgende specificaties moet de koptelefoon voldoen:

- Ik gebruik hem voornamelijk op werk, noise cancelling is dus een must.
- Hij moet zowel draadloos als via 3,5 mm jack te gebruiken zijn.
- Headset moet over-ear zijn, on-ear krijg ik last van mijn oren en dopjes zijn een no-no.
- Bij mijn UE 9000 zit een hardcover case voor de headset en accesoires, dit heb ik dusdanig handig ervaren dat dit een must is.
- Surround sound heeft voorkeur.
- Geen microfoon.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Een Logitech UE9000.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al even rondgezocht, maar volgensmij heeft Logitech nooit een opvolger voor de UE9000 uitgegeven, huidige via Amazon reseller gekocht omdat Logitech hem al niet meer verkocht, ook kan ik überhaupt geen koptelefoons meer op hun website vinden. Ook bij Coolblue gekeken maar werd ik ook niet veel wijzer van gezien het assortiment.

Ik heb even naar andere merken gekeken maar weinig ervaring mee, gebruikt Logitech al een jaar of 15 voor meerdere audio oplossingen.

Budget bij voorkeur onder de 150 euro houden (mijn huidige was daar ook onder) maar het ultieme limiet is 200, maar alleen als het niet anders kan.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Zou je niet eerst kijken of er nog eentje van je oude type te koop is?

Het grote adblocking topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wellicht dat deze review van onze buren nog nuttig is voor je? Gisteren uitgekomen, dus aardig actueel :)

't Lijkt me dat Logitech zelf uiteindelijk de hoofdtelefoons onder heeft gebracht bij de door hun overgenomen "Ultimate Ears", maar zelfs die verkopen alleen nog maar speakers zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 17:02

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd