Hallo allen,
Bij deze wil ik een voorstel doen voor een nieuwe pc, voor mij de eerste die ik zelf wil bouwen. Na jaren licht werk op een simpel Macbookje wil ik nu toch wat krachtigers. (Voor zo min mogelijk geld natuurlijk
). De laatste keer dat ik met Desktops te maken had is een tijdje terug, vandaar graag jullie adviezen, ik zie mezelf namelijk zeker als een leek.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Muziekproductie met FL Studie, daarnaast zou gaming op medium settings ook een mooie bijkomstigheid zijn (als het kan binnen het budget)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,- (tientje meer of minder maakt niet uit).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapperatuur, muis, toetsenbord, monitor etc heb ik al.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Redelijk stil zou fijn zijn, geen pc die je in een de kamer ernaast nog hoort bij wijze van spreken
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf een simpel opzetje gemaakt, zie hieronder. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik precies nodig heb voor mijn eisen en misschien is mijn lijst wel overkill of juist niet. Ik weet dat een goede processer en genoeg werkgeheugen belangrijk is voor FL en productie. Daarnaast zou ik graag willen weten welke videokaart geschikt is voor het gamen van moderne games en games die komen gaan op min. medium settings. Ook vraag ik me af of de lijst kloppend is (passen de onderdelen bij elkaar en is het logisch). Ik vraag dus eigenlijk om jullie kundig advies, ook voor mijn eigen beeldvorming en om wat te leren natuurlijk.
Hierbij mijn lijst:
Alvast bedankt!
Bij deze wil ik een voorstel doen voor een nieuwe pc, voor mij de eerste die ik zelf wil bouwen. Na jaren licht werk op een simpel Macbookje wil ik nu toch wat krachtigers. (Voor zo min mogelijk geld natuurlijk
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Muziekproductie met FL Studie, daarnaast zou gaming op medium settings ook een mooie bijkomstigheid zijn (als het kan binnen het budget)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,- (tientje meer of minder maakt niet uit).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapperatuur, muis, toetsenbord, monitor etc heb ik al.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Redelijk stil zou fijn zijn, geen pc die je in een de kamer ernaast nog hoort bij wijze van spreken
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf een simpel opzetje gemaakt, zie hieronder. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik precies nodig heb voor mijn eisen en misschien is mijn lijst wel overkill of juist niet. Ik weet dat een goede processer en genoeg werkgeheugen belangrijk is voor FL en productie. Daarnaast zou ik graag willen weten welke videokaart geschikt is voor het gamen van moderne games en games die komen gaan op min. medium settings. Ook vraag ik me af of de lijst kloppend is (passen de onderdelen bij elkaar en is het logisch). Ik vraag dus eigenlijk om jullie kundig advies, ook voor mijn eigen beeldvorming en om wat te leren natuurlijk.
Hierbij mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B360 Gaming K4 | € 114,40 | € 114,40 |
| 1 | XFX RX 580 GTS Black Edition 8GB OC+ | € 172,81 | € 172,81 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Cooler Master H412R | € 20,75 | € 20,75 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 104,- | € 104,- |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Kingston A400 480GB | € 61,04 | € 61,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 765,30 | |
Alvast bedankt!