Mijn vraag
Ik heb sinds gisteren windows 10 versie 1809 op mijn laptop staan. Ik onodervindt een probleem met de Connect app van microsoft. De app kan ik niet meer vinden met telefoons. Vermodelijk omdat het een Beta versie is. Ik kan geen rollback doen van de app, ik kan hem niet verwijderen en ik kan niet uit de beta versie gaan. Tevens weet ik geeneens waarom er uberhaupt een beta versie op staat.
Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10 versie 1809
HP OMEN 15 2018
LG G6
Lumia 930
Asus K73S
HP Compaq DC5800
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gekeken naar de App versie (10.0.17763.1 (Beta Release)
De app geprobeerd op een ASUS K73S laptop die draait op windows 10 1803. (Werkte)
Geprobeerd te casten naar een andere pc met mijn laptop, dat werkt.
Inkomende verbidningen werken niet, geen telefoon of tablet in mijn huis kan hem vinden, pc's ook niet.
2 uur gegoogled
Dingen geprobeert in windows, o.a. gkeekn of ik hem kon terugzetten en/of herinstalleren (mij lukt t niet, de opties missen)
Ik hoop dat iemand hier mogelijk de oplossing voor heeft.
MVG, Gameguy12
Ik heb sinds gisteren windows 10 versie 1809 op mijn laptop staan. Ik onodervindt een probleem met de Connect app van microsoft. De app kan ik niet meer vinden met telefoons. Vermodelijk omdat het een Beta versie is. Ik kan geen rollback doen van de app, ik kan hem niet verwijderen en ik kan niet uit de beta versie gaan. Tevens weet ik geeneens waarom er uberhaupt een beta versie op staat.
Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10 versie 1809
HP OMEN 15 2018
LG G6
Lumia 930
Asus K73S
HP Compaq DC5800
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gekeken naar de App versie (10.0.17763.1 (Beta Release)
De app geprobeerd op een ASUS K73S laptop die draait op windows 10 1803. (Werkte)
Geprobeerd te casten naar een andere pc met mijn laptop, dat werkt.
Inkomende verbidningen werken niet, geen telefoon of tablet in mijn huis kan hem vinden, pc's ook niet.
2 uur gegoogled
Dingen geprobeert in windows, o.a. gkeekn of ik hem kon terugzetten en/of herinstalleren (mij lukt t niet, de opties missen)
Ik hoop dat iemand hier mogelijk de oplossing voor heeft.
MVG, Gameguy12