dvd 710 regiovrij maken

Pagina: 1
Acties:

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb een philips 710 dvd speler maar nu wil ik hem regiovrij maken m.b.v. een universele afstandbediening. dit is mogelijk met een all fore one of een philips SBC RU880. Doordat ik niemand in mijn omgeving kan met zo'n afstandbediening ben ik eigenlijk verplicht om zo'n afstandbediening te kopen, maar dit kost mij rond de 150 gulden en ik heb hem maar 5 minuten nodig, dus dit is redelijk prijzig. Nu is mijn vraag of iemand mij hiermee kan helpen.

greetings
Martijn

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

DeX search
Results

[topic=172178]
End of results

1 resultaat.. maar zal wel duidelijkheid bieden denk ik... hoop ik..
Suc6

• koboy
  • Laatst online: 11:14

koboy

Heb een idee voor een icon

Je kan ook een palm pilot nemen, en de niet geregistreerde versie van OmniRemote. De enige code waar je de universele AB voor nodig hebt, is namelijk ook als OnmiRemote database te downloaden.

Op deze manier heb ik mijn Yamaha (philips firmware) regiovrij gemaakt.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Verwijderd

ik heb mn philips dvd711 met mn Palm regiovrij gemaakt. werkte perfect :)

idd met OmniRemote en daarna een cijfercode intikken. Piece of Cake

• koboy
  • Laatst online: 11:14

koboy

Heb een idee voor een icon

Klopt, ik zag alleen in de seach thread hierboven dat iemand er problemen mee had. Wat vaak vergeten wordt is dat het bereik van de IR poort van de palm niet zo groot is (ik geloof maar een halve meter), en je dat ding dus het beste dicht bij je DVD speler kan houden.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Verwijderd

Het wilde idd bij mij in het begin niet lukke :)

maar ik deed iets verkeerd... |:(

het werkt dus gewoon wel..

• mradem
Ja ik weet dat het ook met de palm gaat maar die heb ik ook niet in mijn bezit en ik kan ook niemand met zo'n ding. En die dingen zijn helemaal duur dan ik kan ik nog beter de SBC RU880 kopen.

Somethings are hard to find.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 24 juli 2001 16:21 schreef mradem het volgende:
Ja ik weet dat het ook met de palm gaat maar die heb ik ook niet in mijn bezit en ik kan ook niemand met zo'n ding. En die dingen zijn helemaal duur dan ik kan ik nog beter de SBC RU880 kopen.
Zo'n SBC RU880 is het kopen best waard hoor... Alleen mag je mij uitleggen hoe ik met die AB en dvd-speler regiovrij kan krijgen. Want er valt niets aan te programmeren. Hij kan alleen wat commando's leren van andere AB's... (voor zover ik weet).

Vertel me eens (ik heb die ab), hoe doe je dat met die afstandsbediening. :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• mradem
Dit lukt wel alleen (voor zover ik weet) bij philips dvd spelers. voor uitleg http://home.zonnet.nl/jeroenverhaar/

wat heb dat ding jou gekost dan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 24 juli 2001 18:52 schreef mradem het volgende:
Dit lukt wel alleen (voor zover ik weet) bij philips dvd spelers. voor uitleg http://home.zonnet.nl/jeroenverhaar/

wat heb dat ding jou gekost dan.
Hehee, die link heb ik hier volgens mij ook ooit gepost :D. (in een topic waar hierboven naar gelinkt wordt).

Dat van die 880 wist ik niet. Ik heb er trouwens 120 piek voor betaald, maar dat komt omdat ik in een winkel werkte. 199,- is volgens mij de normale prijs.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• mradem
ja precies 200 ballen is toch veel geld voor iets dat je 5 minuten gebruik. 2 toetsen 5 seconden ingedrukt houden en klaar is kees. Ik zoek dus iemand zoals jij. iemand die zo'n ding heeft en die hem mij wilt lenen.
Pagina: 1