Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• 3246cc
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 26-04-2019
Hi allen,

Ik gebruik al x aantal jaren ASUS Merlin firmware voor mijn AC-RT86U ASUS router.
Nu ben ik opzoek naar iets anders, die nog steeds stabiel is maar wel meer performance levert.

Enige ideeeën? Merlin-Fork? DD-WRT? Heb die al geprobeerd, maar meh.

Alle reacties

• king006
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 14:55
Ben je niet tevreden met Merlin als firmware?

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Meer performance hoe? Beter bereik? Betere wifi snelheid? Beter LAN <-> WAN doorvoer snelheid? Snellere VPN tunneling?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• 3246cc
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 26-04-2019
Orion84 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:51:
Meer performance hoe? Beter bereik? Betere wifi snelheid? Beter LAN <-> WAN doorvoer snelheid? Snellere VPN tunneling?
Betere snelheid, dus snellere pagina's, bereik is OK.
Gaat om betere wifi snelheid.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Vraag me ten zeerste af of andere firmware daar significant verschil in gaat maken. Met wat voor client apparaten ervaar je nu problemen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Lawwie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:02

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

En hoe denk jij dat andere firmware betere performance gaat leveren? Verschillen tussen de custom firmware voor routers is marginaal, ik zou het eerder aan de opstelling bij jou thuis gaan zoeken.

[Voor 5% gewijzigd door Lawwie op 18-02-2019 13:33]

Completed: CCNA | Fortinet NSE4 | CCNP Enterprise | SSCA | DEVASC | DCAUI | In progress: DCCOR

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True