Na op 16 juli 2014 een Acer Predator AG3-605 te hebben aangeschaft voor mijn games. Deze was destijds in gebruik door DusDavidGames of werd aangeprezen door hem of dergelijke. Ik heb nu al erg lang last van gebreken en het lukt me niet deze op te lossen. Doordat ik laatst werk heb gevonden leek me nu een leuke oplossing om een nieuwe PC samen te stellen. Dat heb ik begin vorig jaar ook gedaan bij een goede vriend van me. Destijds via de site pc-samenstellen.nl. Niet top ervaring mee gehad dus ik deed het nu via computer-bestel.nl(klik hier voor samenstelling). Deze bleek dan € 1,942.50. Mijn vriendin, welke ook nauw betrokken is in dit proces en waar ik dagelijks mee game, vond dit toch een erg hoge prijs. Dus ging ze alle componenten in Tweakers zetten in een lijstje en kijken op welke prijs je dan uitkomt. En dit was toch wel een paar honderd minder. Ik zag zelf heel erg op tegen mijn systeem zelf bouwen, omdat ik meteen denk aan alles wat verkeerd kan gaan. Het lijkt mijn vriendin vooral een leuke ervaring om samen te doen en haar familie heeft al eerder een systeem gebouwd, en vertelden haar dat het niet zo een gedoe was. Dus wagen we het er toch maar op. Graag wil ik feedback over de componenten in de nieuwe setup. De huidige lijst kan je vinden in mijn wenslijsten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag kunnen gamen op toch wel een hoge setting. Dit doe ik dagelijks. Daarnaast gebruik ik ook Sony Vegas en Photoshop op een dagelijks niveau.Games die ik speel: Overwatch, Minecraft, GTA V, Battlefield V(je krijgt een voucher hiervoor bij de RTX)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik weet niet of dit mogelijk of handig is. Zie mijn inventaris voor mijn huidige pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dit maakt mij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga eigenlijk echt voor het prachtplaatje. Vandaar ook de sleeved cables in mijn setup op computer bestel.
Ga je overklokken?
Ik heb hier weinig verstand van dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb graag dat ik word geholpen bij het maken van de keuzes voor componenten. Ik ben nu maar afgegaan op de onderdelen die computer-bestel.nl mij voorstelde. Als ik dezelfde kwaliteit kan hebben voor minder, of als ik minder nodig heb voor mijn behoeftes hoor ik dit graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag kunnen gamen op toch wel een hoge setting. Dit doe ik dagelijks. Daarnaast gebruik ik ook Sony Vegas en Photoshop op een dagelijks niveau.Games die ik speel: Overwatch, Minecraft, GTA V, Battlefield V(je krijgt een voucher hiervoor bij de RTX)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik weet niet of dit mogelijk of handig is. Zie mijn inventaris voor mijn huidige pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dit maakt mij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga eigenlijk echt voor het prachtplaatje. Vandaar ook de sleeved cables in mijn setup op computer bestel.
Ga je overklokken?
Ik heb hier weinig verstand van dus waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb graag dat ik word geholpen bij het maken van de keuzes voor componenten. Ik ben nu maar afgegaan op de onderdelen die computer-bestel.nl mij voorstelde. Als ik dezelfde kwaliteit kan hebben voor minder, of als ik minder nodig heb voor mijn behoeftes hoor ik dit graag.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 327,50 | € 327,50 |
1 | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 179,- | € 179,- |
1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 539,- | € 539,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 61,- | € 61,- |
1 | Sharkoon TG4 (RGB leds) | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Corsair Individually Sleeved Modular Cables - Voedingskabelkit - wit | € 0,- | € 0,- |
1 | NZXT Kraken M22 | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm | € 84,99 | € 84,99 |
1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3000C16D-16GTZR | € 123,90 | € 123,90 |
1 | Cooler Master V Series V650 | € 89,30 | € 89,30 |
1 | Samsung 860 EVO m.2 500GB | € 87,99 | € 87,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.633,53 |
[ Voor 40% gewijzigd door Alyvax op 18-02-2019 13:00 ]