Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Hoi,

Even een vraag, ik ben onlangs overgestapt naar een headset met gamen dit vanwege geluid " overlast" en kwaliteit.
Ik heb een Hyper X Cloud flight wireless gekocht, deze produceert goede geluidskwaliteit echter mist deze het volume naar mijn idee. ik moet hem vol open zetten om echt een hard geluid te krijgen maar dat is naar mijn idee niet voldoende.
Is het zo dat wireless een beperkt volume/data kunnen transferen via bluetooth ?

Wat raden jullie aan? een DAC/AMP met wired headset? Ik zoek een vergelijkbaar models kwa kwaliteit sound maar wel met meer power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dat de set niet heel hard gaat is niet te wijten aan data overdracht, maar meer een keus van de fabrikant om een bepaalde speelduur te halen op de accu.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
shakespeare schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:45:
Hoi,

Even een vraag, ik ben onlangs overgestapt naar een headset met gamen dit vanwege geluid " overlast" en kwaliteit.
Ik heb een Hyper X Cloud flight wireless gekocht, deze produceert goede geluidskwaliteit echter mist deze het volume naar mijn idee. ik moet hem vol open zetten om echt een hard geluid te krijgen maar dat is naar mijn idee niet voldoende.
Is het zo dat wireless een beperkt volume/data kunnen transferen via bluetooth ?

Wat raden jullie aan? een DAC/AMP met wired headset? Ik zoek een vergelijkbaar models kwa kwaliteit sound maar wel met meer power.
Er is een firmware update (ik kijk nu naar een flight s, maar kwam dit topic tegen) waarbij het volume is verhoogd:

https://www.hyperxgaming....Updater_Cloud_Flight_3115