Hallo allemaal,
Kan een van jullie mij helpen?
Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe pc gebouwd, en een paar onderdelen van mijn oude pc in mijn nieuwe gezet. Echter crasht de pc nu als ik aan het gamen ben. De ene keer crasht hij voor 3 uur niet, en de andere keer om de 20 min. Ik heb het idee dat het aan mijn CPU ligt maar daar ben ik niet zeker van.
Dit zijn mijn specs:
- Intel Core i5-6402p (oude PC)
- Nvidia GTX 1070 8gb (Nieuw)
- 16 GB DDR4 RAM G.SKILL Aegis DDR4 2400 C15 1x16GB (Nieuw)
- 1 TB harde schijf WD Blue 1TB (2012) (oude pc)
- SSD Samsung MZNLF128HCHP-00000 128GB (oude pc)
- 600 watt Be Quiet voeding (nieuw)
Als mijn PC crasht, dan krijg ik op allebei mijn monitoren een wit beeld en een soort van earrape (als ik geluid op de achtergrond heb). Zodra ik mijn PC opstart is er weer niks aan de hand. Kan iemand mij aub helpen? P.S. Ik ben net nieuw op dit forum en weet dus niet of dit het juiste gedeelte is voor deze vraag.
Kan een van jullie mij helpen?
Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe pc gebouwd, en een paar onderdelen van mijn oude pc in mijn nieuwe gezet. Echter crasht de pc nu als ik aan het gamen ben. De ene keer crasht hij voor 3 uur niet, en de andere keer om de 20 min. Ik heb het idee dat het aan mijn CPU ligt maar daar ben ik niet zeker van.
Dit zijn mijn specs:
- Intel Core i5-6402p (oude PC)
- Nvidia GTX 1070 8gb (Nieuw)
- 16 GB DDR4 RAM G.SKILL Aegis DDR4 2400 C15 1x16GB (Nieuw)
- 1 TB harde schijf WD Blue 1TB (2012) (oude pc)
- SSD Samsung MZNLF128HCHP-00000 128GB (oude pc)
- 600 watt Be Quiet voeding (nieuw)
Als mijn PC crasht, dan krijg ik op allebei mijn monitoren een wit beeld en een soort van earrape (als ik geluid op de achtergrond heb). Zodra ik mijn PC opstart is er weer niks aan de hand. Kan iemand mij aub helpen? P.S. Ik ben net nieuw op dit forum en weet dus niet of dit het juiste gedeelte is voor deze vraag.