PC gaming montior

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-02 20:51
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
een 2K scherm dat geschikt is voor (FPS) games. ik speel allerlei games en het scherm moet voor het grootste gedeelte gewoon geschikt zijn voor shooters. dus ik wil nu eens naar de 120/144hz shermen toe.?

Wat is je budget?
niet echt een budget in gedachten. maar rondt de 500/600 is wel de max, goedkoper mag altijd.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
merken ben ik niet van. uit eigen ervaring geleerd dat merk niet altijd goed is. dus mag van alles. alleen geen onbekende rommel want dat vertrouw ik ook weer niet..

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
het setupje voor voorlopig ( er zit een cpu upgrade aan te komen)
I7 4790K
Asus Z97 Pro-Gamer
32GB RAM 2133Mhz
1080TI
cpu en gpu beide gekoeld met een customloop..

het verhaaltje
ik heb nu een 4K monitor.
ik merk dat de 1080TI niet alles vloeiend op 4K 60FPS kan afspelen. het meeste wel en anders lever ik wat settings in. maar ik wil weer eens wat anders en ben nu bereid om een stapje terug te doen naar 1440P.
alleen als ik die stap ga maken wil ik wel rond de 27" blijven en wil dan naar 120/144hz toe, zodat ik van de terug Schaling kan profiteren.
ik heb heel wat rond gegoogled en gedaan. heel wat schermen bekeken, maar het komt er heel simpel op neer ik heb niet veel verstand van monitoren. dus als je geen scherm kan aanraden zijn adviezen waar naar te kijken ook meer dan welkom.

met vriendelijke groet
Jeppekroezen

Alle reacties

• DiDiza
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-02-2020
Ik was laast gewoon nieuwsgierig naar beeldschermen, ook omdat ik zelf nu een pc aan het bouwen ben. Maar als goedkoopste 2k scherm, ook 1ms 144hz. ik weet niet of je curve wil, deze is dat in ieder geval niet.

pricewatch: Acer KG271UA Zwart

Hier ook nog een curved

pricewatch: MSI Optix MAG27CQ Rood, Zwart

[ Voor 217% gewijzigd door DiDiza op 18-02-2019 08:16 ]