Ik ben bezig met de badkamer in mijn nieuwe woning en ik ben op zoek naar een verticale elektrische handdoeken verwarming met bovenaansluiting. Ik ben op zoek naar een bovenaansluiting aangezien het stopcontact ervoor op 225 cm hoogte zit en ik een snoer langs de radiator naar beneden geen gezicht vindt. De wanden zijn betegeld dus even het stopcontact verleggen is helaas geen optie (mag volgens mij ook niet gezien de zones).
Ik heb het weekend aan alle kanten lopen zoeken en vragen maar kom nog niet echt tot een oplossing. Heeft iemand een idee waar ik zo'n radiator zou kunnen vinden? Andere tips, bijv met een stijgbuis, om het op te lossen zijn natuurlijk ook van harte welkom, zolang het maar een elektrische verwarming is.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb het weekend aan alle kanten lopen zoeken en vragen maar kom nog niet echt tot een oplossing. Heeft iemand een idee waar ik zo'n radiator zou kunnen vinden? Andere tips, bijv met een stijgbuis, om het op te lossen zijn natuurlijk ook van harte welkom, zolang het maar een elektrische verwarming is.
Alvast bedankt voor het meedenken!