Ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf dezelfde symptomen houden, dus het is geen software of Windows-gerelateerde issue. Ook heb ik het snel opstarten inschakelen uitgeschakeld maar dit verhelpt het probleem niet. Evenals het uitzetten van de hybernatie modus.
1. Het duurt erg lang om op te starten, het duurt 3-4 minuten waarbij het in het verleden 10 a 20 seconden duurde.
2. Opnieuw opstarten of uitschakelen eindigt in de HDD wordt uitgeschakeld (ik hoor dit geluid dat de HDD uitgaat), maar de fans blijven draaien, net als in de hybernatie- of slaapmodus. Inschakelen is vanaf dit punt niet meer mogelijk.
3. Wanneer de computer in de slaapstand gaat wanneer er geen computer wordt gebruikt, gebeurt hetzelfde, waardoor er niet meer in kan worden geschakeld.
Ik heb gelezen dat dit een moederbord probleem kan zijn, klopt dat?
Mijn systeem:
Windows 10.
Intel Core i7-6700
NVIDIA GeForce GTX 1070
MSI H170A PC Mate ATX
1. Het duurt erg lang om op te starten, het duurt 3-4 minuten waarbij het in het verleden 10 a 20 seconden duurde.
2. Opnieuw opstarten of uitschakelen eindigt in de HDD wordt uitgeschakeld (ik hoor dit geluid dat de HDD uitgaat), maar de fans blijven draaien, net als in de hybernatie- of slaapmodus. Inschakelen is vanaf dit punt niet meer mogelijk.
3. Wanneer de computer in de slaapstand gaat wanneer er geen computer wordt gebruikt, gebeurt hetzelfde, waardoor er niet meer in kan worden geschakeld.
Ik heb gelezen dat dit een moederbord probleem kan zijn, klopt dat?
Mijn systeem:
Windows 10.
Intel Core i7-6700
NVIDIA GeForce GTX 1070
MSI H170A PC Mate ATX