Uitgangssituatie:
Ik heb nu een 27" iMac (2013) die ik ook gebruik voor games, waar mogelijk speel ik in Mac OS. Maar het is een Dual Boot system dus Windows spelen speel ik ook.
Nu merk ik langzaam dat de video kaart het niet meer trekt en het tijd wordt voor een nieuwe PC. In plaats van een nieuwe iMac wil ik een nieuwe monitor kopen, een PC en een Mac mini.
Plan is dat de monitor 5 a 10 jaar volhoudt. De PC 3 - 5 jaar met misschien een vervanging van de video kaart.
De PC zal alleen voor games gebruikt, al de rest op de Mac mini. Ik wil geen Hackintosh.
Games:o.a CS:GO, Assassins Creeds, Far Cry, Tomb Raider, Diablo 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget max 2000 inclusive monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD als voorkeur, maar ik begrijp dat de huidige videokaarten niet al te goed zijn, veel lawaai maken en niet echt zuinig zijn. Misschien zal ik in 3 jaar een Navi kopen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Monitor 27" IPS, QHD (2560x1440), min 75Hz Refresh Rate.
Systeem/Videokaart zo still mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat het al een tijdje terug is sinds ik zelf een PC samengesteld heb, mijn laatste PC had een ATI videokaart
, wil ik graag van jullie weten of de onderstaande onderdelen compatible zijn en of dit voldoende is om de eerste 3-5 jaar fijn te spelen.
Alvast Bedank!
Ik heb nu een 27" iMac (2013) die ik ook gebruik voor games, waar mogelijk speel ik in Mac OS. Maar het is een Dual Boot system dus Windows spelen speel ik ook.
Nu merk ik langzaam dat de video kaart het niet meer trekt en het tijd wordt voor een nieuwe PC. In plaats van een nieuwe iMac wil ik een nieuwe monitor kopen, een PC en een Mac mini.
Plan is dat de monitor 5 a 10 jaar volhoudt. De PC 3 - 5 jaar met misschien een vervanging van de video kaart.
De PC zal alleen voor games gebruikt, al de rest op de Mac mini. Ik wil geen Hackintosh.
Games:o.a CS:GO, Assassins Creeds, Far Cry, Tomb Raider, Diablo 3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget max 2000 inclusive monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD als voorkeur, maar ik begrijp dat de huidige videokaarten niet al te goed zijn, veel lawaai maken en niet echt zuinig zijn. Misschien zal ik in 3 jaar een Navi kopen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Monitor 27" IPS, QHD (2560x1440), min 75Hz Refresh Rate.
Systeem/Videokaart zo still mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat het al een tijdje terug is sinds ik zelf een PC samengesteld heb, mijn laatste PC had een ATI videokaart
Alvast Bedank!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 333,50 | € 333,50 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Aero ITX 8G OC | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Fractal Design Define Mini C | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Acer Nitro VG270UP Zwart | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX436C17PB3K2/16 | € 177,80 | € 177,80 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 129,80 | € 129,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.700,95 | |