Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Telefoon met goede camera &camera software
Wat is je budget?
Ik denk dat het rond de 700,- ligt, want ik zal m bij een abonnement nemen en ik vind het niet erg bij te betalen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik maak graag en veel foto's/video's. Dat is voor mij het belangrijkste. Uitbreidbaar geheugen is ook een eis. Verder het normale gebruik af en toe een aflevering op Netflix, weinig gamen, de accu moet eigenlijk wel even lang mee kunnen gaan als mijn huidige Nokia 8.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben een Nokia liefhebber, maar ik ben bang dat de 9 pureview die uit gaat komen boven budget zal zijn. Ik heb nu de 8, maar de camera is nog steeds niet helemaal wat ik zou willen, ondanks de google camera erbij.
Wat ik tegen gekomen ben is Huawei de Mate 20 pro, Mate 20 lite en de Samsung S9(+) serie. Voorheen was Nokia echt wel een eis (na aantal jaar de Lumia) maar een heel goede camera is belangrijker voor me.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn deze genoemde telefoons vergelijkbaar qua camera kwaliteit?
Is de Mate 20 Lite ook vergelijkbaar? Aangezien die toch flink voordeliger is.
Is het nog zinvol de S9(+) te kiezen, ondanks dat die al een jaar op de markt is?
Zijn er nog andere opties die jullie kunnen bedenken?
Zouden jullie wachten op de nieuwe Nokia?
Ik heb tot april de tijd om te verlengen, dus heb op zich geen haast.
Ik zoek een?
Telefoon met goede camera &camera software
Wat is je budget?
Ik denk dat het rond de 700,- ligt, want ik zal m bij een abonnement nemen en ik vind het niet erg bij te betalen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik maak graag en veel foto's/video's. Dat is voor mij het belangrijkste. Uitbreidbaar geheugen is ook een eis. Verder het normale gebruik af en toe een aflevering op Netflix, weinig gamen, de accu moet eigenlijk wel even lang mee kunnen gaan als mijn huidige Nokia 8.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben een Nokia liefhebber, maar ik ben bang dat de 9 pureview die uit gaat komen boven budget zal zijn. Ik heb nu de 8, maar de camera is nog steeds niet helemaal wat ik zou willen, ondanks de google camera erbij.
Wat ik tegen gekomen ben is Huawei de Mate 20 pro, Mate 20 lite en de Samsung S9(+) serie. Voorheen was Nokia echt wel een eis (na aantal jaar de Lumia) maar een heel goede camera is belangrijker voor me.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn deze genoemde telefoons vergelijkbaar qua camera kwaliteit?
Is de Mate 20 Lite ook vergelijkbaar? Aangezien die toch flink voordeliger is.
Is het nog zinvol de S9(+) te kiezen, ondanks dat die al een jaar op de markt is?
Zijn er nog andere opties die jullie kunnen bedenken?
Zouden jullie wachten op de nieuwe Nokia?
Ik heb tot april de tijd om te verlengen, dus heb op zich geen haast.