Ik zou het niet doen; het produktie-proces is anders en de keurmerken voor de teelt staan niet vermeld onder de keurmerken voor woningbouw.
Goede isolatie kost wat maar je winst is ook hoog; waarom moet je daar dan enkele tientjes op besparen?
Goede isolatie kost wat maar je winst is ook hoog; waarom moet je daar dan enkele tientjes op besparen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik kan het voor nop krijgen. alleen ik wil natuurlijk niet dat er straks komkommers uit de muur groeienMAX3400 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 00:36:
Ik zou het niet doen; het produktie-proces is anders en de keurmerken voor de teelt staan niet vermeld onder de keurmerken voor woningbouw.
Heb ooit van een leverancier van teelt steenwol gehoord dat de steenwol voor teelten is gericht op het zoveel mogelijk vasthouden van vocht, dat voor isolatie juist op het zo min mogelijk vasthouden van vocht.
Ik kan me daarom voorstellen dat je vochtproblemen kunt krijgen wanneer je teelt steenwol voor isolatie gaat gebruiken.
Ik kan me daarom voorstellen dat je vochtproblemen kunt krijgen wanneer je teelt steenwol voor isolatie gaat gebruiken.
There are two types of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.
Dit is wel heel mager voor een topic. We zijn een discussieforum, geen vraagbaak.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
![]()