Vraag

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-01 18:40
Hi,

Ik heb al langere tijd dat ik met de Mede8er MED600X3D, gekoppeld aan mn PC(bekabeld, win 10, laatste updates geinstalleerd) via NFS(ik gebruik Hanewin) login failed krijg.

Dit heb ik in het verleden al vaker gehad en wist het altijd op te lossen(door oa hanewin te verwijderen en opnieuw te installeren), maar nu dus helaas niet.
-kanttekening: met versies hoger dan 1,2,29 krijg ik geen logon failed maar zie ik mn bestanden ook niet. Hierover lees ik wel dat daarmee ook problemen zijn

Wat ik al gedaan hebt:

Shares gemaakt/uit/aan gezet
Ook andere mappen laten sharen
Pc herstart meerdere keren
Mediaplayer meerdere keren herstart
Mediaplayer is al geupdate
Verschillende Hanewin NFS versies geprobeerd(1.26/29/32/35)
Bestanden staan open in de firewall die nodig zijn om de NFS server correct te draaien
Andere map share gegeven hielp niet
UNPN is geen optie mbt oa geen ondersteuninv .srt bestanden(werkt overigens wel)
Netwerk delen staat aan, met wachtwoord uit.
Op mediaspeler staat al UDP 32768 aan.
SMB staat aan/uit getest
Restart de server van hanewin altijd bij een toevoeging.
Kabels uit/in gehaald mediaspeler
Antivirus uit
IPadres staat correct in de mediaspeler

Iemand enig idee?

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-01 18:40
Bedankt, maar helaas. hielp niet. Inmiddels Mede8er teruggezet naar standaard waardes, pc nieuw ip gegeven, nfs toegevoegd met nieuwe ip, gekeken voor firmware updates, helaas allemaal nog geen oplossing.

• lamers1
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gebruik samba

Verwijderd

Ik zit nu ook met een plotselinge ‘login failed’ op mijn Mede8er. Ben je er inmiddels achter hoe dat ontstaan cq op te lossen is? Alvast bedankt.

• byob
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-01 11:31
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:17:
Ik zit nu ook met een plotselinge ‘login failed’ op mijn Mede8er. Ben je er inmiddels achter hoe dat ontstaan cq op te lossen is? Alvast bedankt.
Ik weet niet of jij hetzelfde bedoeld als mijn probleem onlangs om vanuit mijn pc op de share van de mede8er te komen, maar bij mij moe dat ik smb v1 weer activeren. Dat doe je zo: https://winaero.com/blog/...arig-protocol-windows-10/
Pagina: 1