Hi,
Ik heb al langere tijd dat ik met de Mede8er MED600X3D, gekoppeld aan mn PC(bekabeld, win 10, laatste updates geinstalleerd) via NFS(ik gebruik Hanewin) login failed krijg.
Dit heb ik in het verleden al vaker gehad en wist het altijd op te lossen(door oa hanewin te verwijderen en opnieuw te installeren), maar nu dus helaas niet.
-kanttekening: met versies hoger dan 1,2,29 krijg ik geen logon failed maar zie ik mn bestanden ook niet. Hierover lees ik wel dat daarmee ook problemen zijn
Wat ik al gedaan hebt:
Shares gemaakt/uit/aan gezet
Ook andere mappen laten sharen
Pc herstart meerdere keren
Mediaplayer meerdere keren herstart
Mediaplayer is al geupdate
Verschillende Hanewin NFS versies geprobeerd(1.26/29/32/35)
Bestanden staan open in de firewall die nodig zijn om de NFS server correct te draaien
Andere map share gegeven hielp niet
UNPN is geen optie mbt oa geen ondersteuninv .srt bestanden(werkt overigens wel)
Netwerk delen staat aan, met wachtwoord uit.
Op mediaspeler staat al UDP 32768 aan.
SMB staat aan/uit getest
Restart de server van hanewin altijd bij een toevoeging.
Kabels uit/in gehaald mediaspeler
Antivirus uit
IPadres staat correct in de mediaspeler
Iemand enig idee?
Ik heb al langere tijd dat ik met de Mede8er MED600X3D, gekoppeld aan mn PC(bekabeld, win 10, laatste updates geinstalleerd) via NFS(ik gebruik Hanewin) login failed krijg.
Dit heb ik in het verleden al vaker gehad en wist het altijd op te lossen(door oa hanewin te verwijderen en opnieuw te installeren), maar nu dus helaas niet.
-kanttekening: met versies hoger dan 1,2,29 krijg ik geen logon failed maar zie ik mn bestanden ook niet. Hierover lees ik wel dat daarmee ook problemen zijn
Wat ik al gedaan hebt:
Shares gemaakt/uit/aan gezet
Ook andere mappen laten sharen
Pc herstart meerdere keren
Mediaplayer meerdere keren herstart
Mediaplayer is al geupdate
Verschillende Hanewin NFS versies geprobeerd(1.26/29/32/35)
Bestanden staan open in de firewall die nodig zijn om de NFS server correct te draaien
Andere map share gegeven hielp niet
UNPN is geen optie mbt oa geen ondersteuninv .srt bestanden(werkt overigens wel)
Netwerk delen staat aan, met wachtwoord uit.
Op mediaspeler staat al UDP 32768 aan.
SMB staat aan/uit getest
Restart de server van hanewin altijd bij een toevoeging.
Kabels uit/in gehaald mediaspeler
Antivirus uit
IPadres staat correct in de mediaspeler
Iemand enig idee?