Muisknoppen doen het niet allemaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ik heb net de Neolec Airview muis binnen. Nu heb ik de software geinstalleerd, en hij werkt prima, alleen de 4e en 5e knop werkt niet? :? De 3 knoppen bovenop doen het prima (links, rechts, scroll) en de scroll indrukken werkt ook, alleen de 2 knoppen links en rechts aan de zijkant doen het niet... Iemand een idee? Misschien iemand met een 5knops muis die dit ook gehad heeft ofzo?Elk idee is welkom. :)

.... Ik weet het ook niet

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

hmmm... 5 knops Razor hier.. Software geinstalleerd en alles werk prima.. Moest alleen de knoppen 4 en 5 in sommige spellen "binden"

• mbvisiontt
Dus jij kunt gewoon instellen (dat wil ik namelijk): 4e = i.e. backward 5e = i.e. forward?

Ik heb het nu dus over windows zelf, spellen heb ik nog niet geprobeerd.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

ie backward = "Backspace"
ie forward = "Kweeniemeer :? "

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 12:21 schreef DeX het volgende:
"enter"

• mbvisiontt
Okay, dat wist ik ook nog niet :) maar ik kan die optie gewoon kiezen met de muissoftware... Dus bv knop 4 = i.e. backward. :) Maar ja, de verdomde 4e en 5e knop doen helemaal niks. :'(

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 12:21 schreef DeX het volgende:
ie backward = "Backspace"
Daar bedoelt hij gewoon die pijltjes mee onder je menubalk waarmee je vooruit en achteruit kunt bladeren in Internet Explorer. Is inderdaad hardstikke handig: ik heb op de duimknop van m'n logitech mouseman wheel optical ook I.E. backward (forward gebruik je toch vrijwel nooit).

Maarre, Dex ik zou anders eerst eens zoeken naar de nieuwste drivers...

Verwijderd

moet je de knoppen niet eerst voorprogrammeren met de bijgeleverde software?

• mbvisiontt
Op dinsdag 24 juli 2001 12:34 schreef kyle2k het volgende:
moet je de knoppen niet eerst voorprogrammeren met de bijgeleverde software?
Ja, dat doe ik dus, en apply, ok en hop, ze zouden het moeten doen. Maar dat doen ze dus niet. (of moet je misschien windows herstarten? :? Nou ja, probeer ik maar es).

Verwijderd

ff nieuwste driver zoeken....wil wel eens helpen

• mbvisiontt
Die heb ik (helaas in dit geval) al volgens mij... Versie 1.1 voor de geonformeerden onder ons? :)

• mbvisiontt
Ik ben er trouwens achter dat de knoppen wel functioneren... Als hij in slaapstand is gegaan moet je effe klikken om hem weer wakker te maken. Als ik een vd 5 knoppen indruk (dus ook de 2 die niet luisteren naar mijn programmeren) wordt hij wakker. :) Verder doen ze niks... :(

• mbvisiontt
Ik waag nog een poging in de hoop dat iemand met deze muis mijn topic ziet en zo aardig wil zijn te reageren... :)

Pagina: 1