Minecraft Server permissions error bij kopen/verkopen regio

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik heb een minecraft craft bukkit server met de plugin advanced region market maar mensen op mijn server die niet overpowered zijn kunnen geen regio's kopen of verkopen want dan komt er deze error: you don't have permission en vervolgens kunnen ze de regio niet kopen of verkopen

weet iemand hoe ik dat moet oplossen

alvast bedankt :)

Relevante software en hardware die ik gebruik

ik gebruik WorldGuard en advanced region market

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

de region instelling aanpassen naar use allow

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2019 14:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pls help, iemand

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2019 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:19
Je verwacht dat iemand je binnen 15 minuten helpt. Ff geduld zou ik zeggen. En nee ik kan je niet helpen. Heb geen idee waar dit over gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Verwijderd , het is hier geen helpdesk. Je topicstart is sowieso al erg karig, je wekt niet de indruk er zelf veel tijd ingestoken te hebben. Wacht dus rustig totdat iemand reageert. Zeuren om een reactie werkt averechts.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45
Anders vraag je dit in t minecraft topic !

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op https://www.spigotmc.org/...nced-region-market.58732/ staat een enorme lijst met configs en tips. Geen idee of die op jou van toepassing zijn of dat je er uberhaupt iets van gelezen hebt?

Allicht, maar misschien dat dat ook in logs terug te vinden is; het is me niet eens duidelijk of de "permissios error" wordt gegeven omdat iemand in de region iets niet kan of dat het een kernel of process error is waarmee je dus eigenlijk al op file-system / permissions moet gaan troubleshooten.

Het zou helpen als je minstens (mijn mening) je versie-nummer van de plugin controleert / vermeldt, eventuele relevante meldingen in logs vermeld en, misschien overbodig maar wel handig, een kruistest (tijdelijk) uitvoert dat iedereen iets mag met regions dus ook OP spelers?

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 16-02-2019 18:19 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
> verplaatst naar het juiste subforum. @Verwijderd, kun je je openingspost aanvullen met zoveel mogelijk relevante info? Ik mis versies van de software bijvoorbeeld, en heel belangrijk: de exacte foutmelding, en logbestanden, etc.

Wat heb je op google al gevonden? Dit lijkt me makkelijk zelf te vinden...

+ titelfix

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1