Toon posts:

Geforce 1 DDR 16 Mb ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms als ik mijn computer aanzet en ik kijk naar mijn geforce boot schermpje dan staat er dat hij maar 16 mb heeft :'( . Dit word pas weer 32 mb als ik ff stroom van mijn computer haal er weer opnieuw opstart (resetten helpt niet :r ). Zou
de geforce dan alleen 16 mb gebruiken of geeft die dit alleen aan en hoe kan ik dit voorkomen ? Ik denk zelf dat hij dan ff geen
contact maakt met de andere 16 mb of zo ? :?

Het is een Creative Geforce Pro DDR en verder
staan onderni mijn specs.

O ja, het is dus niet altijd 16mb soms doet hij gelijk 32mb.

Verwijderd

Volgens mij ken ik iemand die dat ook had, ik zal hem ff icq-en.

Verwijderd

Topicstarter
OK doe maar

Verwijderd

klopt, dit probleem heb ik ook gehad!

ik zie dat je een sblive hebt! want volgens mij begon daar de ellende mee bij mij :(

16meg bij m'n geforce, pc niet goed booten en nog meer van die grappen! het heeft voorheen altijd goed gewerkt en daardoor snapte ik totaal niet wat er mis was...

heb nu een terratec xfire 1024 erin zitten en alle problemen zijn over, maar nou heb ik afgelopen tijd weer dat m'n muis wegvalt in win2k en m'n pc spontaan reboot! snap er geen hol van, zit te kijken naar nieuwe mobo+cpu :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat spontaan rebooten kan komen door een te zwakke voeding. Had ik eerst ook met een 250 watt voeding maar nu heb ik een 300 watt en is het over. Een 250 watt levert te weinig stroom in combinatie met sommige moederborden. :r

Verwijderd

Eddo heeft een 300 watt A-Open 1 HD en 2 cd-roms's. Lijkt me niet teveel gevraagd van een voeding.

Verwijderd

Ik heb ook de Creative GeForce DDR pro EN een Soundblaster Live! 1024 en heb het probleem ook een keer gehad. Dit kwam doordat ik de computer verkeerd had afgesloten, maar na 'm uit en weer aan te zetten deed ie het weer.
Ik weet niet of het dus aan de sblive ligt... Bij mij werkt ie gewoon met 32 mb (op die ene keer na)

Verwijderd

Het maakt geen fuk uit of je een live hebt of niet.

Ik had met mijn GF1 DDR ook van creative hetzelfde probleem.

Je moet een nieuwe bios voor je video kaart downloaden en dan hebbie er geen last meer van.

Verwijderd

jullie horen het! download gewoon ff een nieuwe f*cking bios en je probleem is over!

toch blijft die sblive vaag!

ow ja... ik heb niks met die vid. kaart gedaan het probleem gaat vanzelf over! snap niet dat een bios dat dan moet fixen als het ook vanzelf weg gaat! zo, leg dat maar eens uit!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 19:10 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Eddo heeft een 300 watt A-Open 1 HD en 2 cd-roms's. Lijkt me niet teveel gevraagd van een voeding.
Nee dacht ik ook maar mijn tweede comp heeft 1 cd-rom en 1 hd en een geforce ddr en elke keer kapte de voeding ermee (rebooten) :?totdat ik er een geforce 2mx in had gezet. Die voeding was een gewone goede 250 watt dus ...

FF ontopic : Waar kan ik in f*ck*ngs name zo'n nieuwe bios downloaden want die kan ik dus echt niet vinden ?? :? Voor mijn Creative Geforce DDR dus he

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Er is altijd gefuck met die sblive :r Bij een keneis van mij wou de dma niet aan blijven :( en dat kwam door de sblive

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik zie het af en toe ook...
Maar dan is een simpele reset (het valt met op bij het posten) al voldoende...

Op www.geforcefaq.com wordt het ook genoemd. Het kan zijn dat je een bios-updateje op je videokaart moet doen.

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:53

Gallus

Cheesy

Ik heb het met m'n asus v6800 ook weleens gehad na een reboot...maar dat komt zooooo zelden voor.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Pagina: 1