Het gaat om deze topic (die je zelf niet meer kunt lezen):
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/190639
Hier werden warez uitgewisseld, en blijkbaar heb jij daar een link geplaatst oid, want Traag heeft je post weg geedit.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat dan wel? Want het wordt echt niet zomaar verwijderd.Op dinsdag 24 juli 2001 11:49 schreef kyle_2000 het volgende:
ik heb helemaal geen link geplaats
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat laatste.Op dinsdag 24 juli 2001 11:46 schreef kyle_2000 het volgende:
is de huiskamer foetsie of ben ik eruit gebanned???
Warez. Volgens de HK rulez is warez gelijk aan exit.zoja...waarom als ik het vragen mag?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
om een reden is de crew momenteel een beetje overspannen bezig ja, is jammer.
'k kan me er wel iets bij voorstellen op zich als je regelmatig een hoop gezeik moet aanhoren. maar dat doet er niet vanaf dat je desondanks professioneel bezig moet blijven, en dat mis ik soms een beetje.
Hoe kom je er of wanneer mag je erin?
Warez VRAGEN mag ook nietOp dinsdag 24 juli 2001 11:51 schreef kyle_2000 het volgende:
wat heb ik dan gepost???
ik heb helemaal geen link naar warez gepost
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je hebt wel impliciet of expliciet gevraagd om een linkje, want ik heb die topic zelf in SU gezet dus ook gelezen voordat ie werd gesloten. Jij was een van de mensen die (al dan niet als geintje) vroeg of ze 'm mochten downloaden via/van de topicstarter,Op dinsdag 24 juli 2001 11:51 schreef kyle_2000 het volgende:
ik heb helemaal geen link naar warez gepost
Lees de FAQ of gebruik de search???Op dinsdag 24 juli 2001 11:53 schreef izzii het volgende:
Ik hoor hier steeds huiskamer dit en huiskamer dat maar waar is die huiskamer dan?
lees de faq eens door..Op dinsdag 24 juli 2001 11:53 schreef izzii het volgende:
Ik hoor hier steeds huiskamer dit en huiskamer dat maar waar is die huiskamer dan?
maar waarom word ik nu gebanned??
omdat ik om warezvraag met een smilie???
geen gevoel meer voor een beetje humor?
....Heb toch geen links naar ftp of warez sites lopen te posten...
explain plz
Staat in de FAQ.Op dinsdag 24 juli 2001 11:53 schreef izzii het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Het is een vogel, nee...het is een vliegtuig, neée.. het is, het is...
Om een slotje vragen in LA is net als vloeken in de kerk.Op dinsdag 24 juli 2001 11:57 schreef CybErvee het volgende:
EEN SLOTJE ... !!
dus iedereen die voortaan iets over rosevalley of dff vraagt word dus gebanned??
of iets dat over iets illegaals gaat ofzo?...
Waarom zet ik er dan een verdomde smilie achter de zin..JUIST omdat het als een geintje bedoeld is..
Als ik Max payne wil zal ik hem toch zeker van mijn dff acountje aftrekken en niet een pubje vragen van iemand rite?....
Als ik ruzie met je heb, en met een grijns op m'n gezicht zeg dat ik je door je hoofd zal schieten, geloof je dan ook dat het een geintje is?Op dinsdag 24 juli 2001 11:59 schreef kyle_2000 het volgende:
Waarom zet ik er dan een verdomde smilie achter de zin..JUIST omdat het als een geintje bedoeld is..
Vragen om een linkje naar warez is ook verboden als het zogenaamd als geintje gebeurt. Anders kan ik wel een topic in HK openen van : Hey, ik ben op zoek naar een FTP waat ik Photoshop kan downloaden
Daar ben je nu een beetje laat mee.... je vroeg warez, al dan niet met eenOp dinsdag 24 juli 2001 11:59 schreef kyle_2000 het volgende:
ok
dus iedereen die voortaan iets over rosevalley of dff vraagt word dus gebanned??
of iets dat over iets illegaals gaat ofzo?...
Als ik Max payne wil zal ik hem toch zeker van mijn dff acountje aftrekken en niet een pubje vragen van iemand rite?....
Jeremy Clarkson
Om die reden ben ik nou ook geband...Op dinsdag 24 juli 2001 11:59 schreef kyle_2000 het volgende:
They made me do it.
Heeft ie nou een waarschuwing of is dit een verdere maatregel (denk et wel eigenlijk maar u never knowposted by Traag
Iedereen die nu zijn post mist heeft een waarschuwing voor warez request/aanbod. Verdere maatregelen worden getroffen
Zoals jullie merken gaat de FAQ wat beter nageleeft worden. Houd daar rekening mee. Je kunt het natuurlijk oneens mee zijn.
Helaas is het beter je gedrag wat aan te passen. Hou je aan de richtlijnen. Onder het mom van een geintje is geen excuus (meer)
maar de Hk is juist een geintjeOp dinsdag 24 juli 2001 12:05 schreef Jaymz het volgende:
Het beleid in de huiskamer zou van het begin streng worden naageleeft.
Zoals jullie merken gaat de FAQ wat beter nageleeft worden. Houd daar rekening mee. Je kunt het natuurlijk oneens mee zijn.
Helaas is het beter je gedrag wat aan te passen. Hou je aan de richtlijnen. Onder het mom van een geintje is geen excuus (meer)
wat moet ik nu doen zonder de huiskamer ...
Ik verveel me dood op me werk
En wat weet jij over de mail die IK verstuurd hebOp dinsdag 24 juli 2001 12:05 schreef DeX het volgende:
Nee waarschijnlijk is het een temp ban. Krijg je een mailtje. als je het dan nog eens flikt.. -> Ban..
Ik wil er jou ook wel een sturen (met dezelfde consequenties
Jeremy Clarkson
There is a brightness control on the monitor,
but the mod's doesn't seem to get smarter...
They made me do it.
En de meeste weten ook wel dat een
En nogmaals, ga nou niet zitten hakken op de crew, een waarschuwing/slotje/ban komt alleen maar door een EIGEN domme actie, en echt niet out of the blue.
Waarom ik??Op dinsdag 24 juli 2001 12:07 schreef Traag het volgende:
[..]
En wat weet jij over de mail die IK verstuurd heb![]()
Ik wil er jou ook wel een sturen (met dezelfde consequenties)
Het is toch gebruikelijk om een mailtje te krijgen..
En waarom zou je me van de HK bannen als ik er toch niet in kan. Dus nee ik hoef geen mailtje.. wel een mailtje als het gewoon om de gezelligheid gaat
Dan ben jij dus 1 van de HK freaks die moeten gaan beseffen dat HK niet is waar GoT om draait. GoT is een IT forum dat draait om de techfora. HK is bijzaak en geen plaats om de hele dag rond te hangen.Op dinsdag 24 juli 2001 12:06 schreef kyle_2000 het volgende:
wat moet ik nu doen zonder de huiskamer ...
hey!..op de een of andere manier voel ik me nu zeer aangesprokenOp dinsdag 24 juli 2001 12:09 schreef zeef het volgende:
Maar gasten, kom op nou. Jullie weten allemaal dat geen warez links mag plaasten/vragen in het forum.
En de meeste weten ook wel dat eengeen vrijbrief is. Hoe vaak hebben we het daar nou over gehad de afgelopen weken ?
En nogmaals, ga nou niet zitten hakken op de crew, een waarschuwing/slotje/ban komt alleen maar door een EIGEN domme actie, en echt niet out of the blue.
hey maar de helft van mijn posting komen wel uit the tech gedeelte...Op dinsdag 24 juli 2001 12:09 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dan ben jij dus 1 van de HK freaks die moeten gaan beseffen dat HK niet is waar GoT om draait. GoT is een IT forum dat draait om de techfora. HK is bijzaak en geen plaats om de hele dag rond te hangen.
Hk is leuk om te lezen....
De BSA komt niet zeuren omdat we hier users toe laten die illegale software HEBBEN, ze komen WEl zeuren als we users toestaan die warez VERSPREIDEN (vragen dus ook).
mooiOp dinsdag 24 juli 2001 12:09 schreef kyle_2000 het volgende:
[..]
hey!..op de een of andere manier voel ik me nu zeer aangesproken
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Als de helft van jouw posts in HK is, dan is dat schrikbarend veelOp dinsdag 24 juli 2001 12:11 schreef kyle_2000 het volgende:
hey maar de helft van mijn posting komen wel uit the tech gedeelte...
En dat zegt genoeg.... een HK ratio van 1 is veel... die van mij is 0.01 en dat is hoofdzakelijk door waarschuwingenOp dinsdag 24 juli 2001 12:11 schreef kyle_2000 het volgende:
hey maar de helft van mijn posting komen wel uit the tech gedeelte...
Hk is leuk om te lezen....
Jeremy Clarkson
Hoe kom je aan die getalletjes???Op dinsdag 24 juli 2001 12:14 schreef Traag het volgende:
[..]
En dat zegt genoeg.... een HK ratio van 1 is veel... die van mij is 0.01 en dat is hoofdzakelijk door waarschuwingen
[onzin]
En wat is mijn rating
[/onzin]
Dat is crewonly infoOp dinsdag 24 juli 2001 12:15 schreef DeX het volgende:
Hoe kom je aan die getalletjes???
Jeremy Clarkson
Uhm... aantal HK-posts gedeeld door totaal aantal posts?Hoe kom je aan die getalletjes???
Virussen? Scan ze hier!
Gewoon alle fora doorspitten en kijken hoevaak je zijn naam tegenkomtOp dinsdag 24 juli 2001 12:15 schreef DeX het volgende:
Hoe kom je aan die getalletjes???
daarom ben je een modje bij softe goederen en niet bij de huiskamer ..DUH!Op dinsdag 24 juli 2001 12:14 schreef Traag het volgende:
[..]
En dat zegt genoeg.... een HK ratio van 1 is veel... die van mij is 0.01 en dat is hoofdzakelijk door waarschuwingen
het boeit mij helemaal niet waar of hoeveel jij post. Dus wat boeit jouw nou hoeveel mij ratio van de Hk is ..
Intresse is toch bij iedereen anders en daar kan jij zeker niet over oordelen
Dat staat er los van, want alle mods kunnen posten in de HK.Op dinsdag 24 juli 2001 12:16 schreef kyle_2000 het volgende:
daarom ben je een modje bij softe goederen en niet bij de huiskamer ..DUH!
Klopt, maar als jouw interesse in de HK ligt ipv. de techfora dan zit je een beetje verkeerdhet boeit mij helemaal niet waar of hoeveel jij post. Dus wat boeit jouw nou hoeveel mij ratio van de Hk is ..
Jeremy Clarkson
Ik geef een mooie quote van GaMeOvEr:Op dinsdag 24 juli 2001 12:16 schreef kyle_2000 het volgende:
daarom ben je een modje bij softe goederen en niet bij de huiskamer ..DUH!
het boeit mij helemaal niet waar of hoeveel jij post. Dus wat boeit jouw nou hoeveel mij ratio van de Hk is ..
Mensen beseffen volgens mij nog steeds niet dat de HK een _extra_ is, geen lifestyle.
Het is dus ook niet de bedoeling : "eenmaal binnen, nooit meer eruit."
En voor diegene die dan gaan spammen op de techfora om hun ratio zogenaamd fatsoenlijk te houden, daar zal harder tegen opgetreden worden. Dat gaan we scherp in de gaten houden en daar hebben we de middelen voor.
Denk hierbij aan temp. of permanent HK-bans en reacties trashen.
De HK is iets waar je mee om moet kunnen gaan. Kun je dat niet, dan helpen wij je door dat probleem voor je te verwijderen.
Mensen, dit is een "chill" hoek, niet een "_leuter_de_hele_dag_maar_raak_" hoek.
De HK posts zullen ook zeer zeker van je postcount afgetrokken worden, omdat die posts _geen_ toegevoegde waarde voor het forum zijn doelstelling hebben : Tech-stuff.
HK is om te ontspannen, dus ga er ook losjes mee om.
Deze middelen worden dus ook ingezet om te voorkomen wat Wouter zegt, dat we door de overlast genoodzaakt zijn de HK te verwijderen.
Iedereen werkt daar aan mee, aan de haalbaarheid van de HK.
Het principe : "De maatschappij, dat ben jij" gaat ook voor GoT op.
Dit "harde beleid" is opgesteld om te voorkomen dat het met de Huiskamer eindigt zoals de vorige 3 pogingen.
Daarom zijn er weinig regels, maar diegene die er zijn dienen streng nageleefd te worden.
LOL!Op dinsdag 24 juli 2001 12:16 schreef Traag het volgende:
[..]
Dat is crewonly info
Ben eigelijk wel benieuwd hoeveel van mijn posts "tech" zijn?
Dan bereken ik wel een SG/Tech ratio..
Verwijderd
wat is namelijk het verschil tussen:
mag ik van jou max paine?
en
Mag ik van jou max paine?
niets toch? in beide gevallen probeer je de aandacht te trekken van iemand die hem wel heeft.
wat ik wel vaag vind is dat erondaan die topic staat dat iedereen een 'waarschuwing' heeft gekregen, er staat niets over een ban
dit heb ik zeer zeker niet gezegd dat mijn intresse voor de Hk is.Op dinsdag 24 juli 2001 12:18 schreef Traag het volgende:
Klopt, maar als jouw interesse in de HK ligt ipv. de techfora dan zit je een beetje verkeerd
..Ik bedoel ik post noot wat in het W&L forum..
Draait daar got om??
is dat een techonderwerp?
d8 het niet....
maar veel mensen posten daar ook alleen maar in.
..Zijn ze dan ook hier op GoT verkeerd???.
Als je de HK zo verkeerd vind..waarom hebben jullie het dan opgericht?
niet dat het van mij gesloten mopet worden ofzo..maar volgens mij beredeneer jij het helemaal verkeerd
Lees de quote eens die ik net gaf van GaMeOvEr...Op dinsdag 24 juli 2001 12:21 schreef kyle_2000 het volgende:
Als je de HK zo verkeerd vind..waarom hebben jullie het dan opgericht?
niet dat het van mij gesloten mopet worden ofzo..maar volgens mij beredeneer jij het helemaal verkeerd
Zet het eens tussen [niet serieus] en [/niet serieus]Op dinsdag 24 juli 2001 12:20 schreef Paz het volgende:
grappig om te zien hoe mensen onder dingen uit willen komen door er een![]()
of
oid achter te zetten.
wat is namelijk het verschil tussen:
mag ik van jou max paine?
en
Mag ik van jou max paine?
niets toch? in beide gevallen probeer je de aandacht te trekken van iemand die hem wel heeft.
Dat met die smiley erbij vind ik dan zelfs schijnheiliger staan!Op dinsdag 24 juli 2001 12:20 schreef Paz iets
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Modjes zijn klootzakken
Tjha.....wat geef je nu als antwoord...
Maarja ik hou er maar mee op want dit gaat nergens naartoe..
Jeremy Clarkson
Ik zie het een beetje zo: GoT is een stad, en HK is het lokale Cafe. Een Cafe is leuk en gezellig als je er af en toe komt, maar als jij je de hele dag in het Cafe lam zit te zuipen, dan gaat er iets niet goed.Op dinsdag 24 juli 2001 12:24 schreef kyle_2000 het volgende:
Het krijgt meer waardering als iemand wat nuttigs in de stad doet buiten het Cafe. Het Cafe is als tussendoortje bedoeld, en niet iets om de hele dag te zitten en maar raak te lullen. Zo onredelijk is dat toch niet?
Zeker wel....Op dinsdag 24 juli 2001 12:24 schreef kyle_2000 het volgende:
Modjes zijn klootzakken!!!!!!!!
Modjes zijn klootzakken![]()
Tjha.....wat geef je nu als antwoord...
Jeremy Clarkson
Kijk.. Een duidelijk uitleg..Op dinsdag 24 juli 2001 12:26 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik zie het een beetje zo: GoT is een stad, en HK is het lokale Cafe. Een Cafe is leuk en gezellig als je er af en toe komt, maar als jij je de hele dag in het Cafe lam zit te zuipen, dan gaat er iets niet goed.
Het krijgt meer waardering als iemand wat nuttigs in de stad doet buiten het Cafe. Het Cafe is als tussendoortje bedoeld, en niet iets om de hele dag te zitten en maar raak te lullen. Zo onredelijk is dat toch niet?
je hebt helemaal gelijkOp dinsdag 24 juli 2001 12:26 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik zie het een beetje zo: GoT is een stad, en HK is het lokale Cafe. Een Cafe is leuk en gezellig als je er af en toe komt, maar als jij je de hele dag in het Cafe lam zit te zuipen, dan gaat er iets niet goed.
maar in sommige cafe of kroegen zitten van die stomme irritante uitsmijters die denken dat ze alles zijn en alles kunnen maken.
Daar heb ik zo een shijthekel aan.
nuff said...
sayo
bubaai
My thoughts exactely!nuff said...
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()