Ik ben voor de flightsim Prepar3D de scenery aan het installeren van ORBX. Die is enorm groot. Ik wil die scenery daarom op een tweede D: schijf installeren. Het installatieprogramma staat alleen installatie in de C: drive toe. Ik heb nu met mklink een harde link gemaakt met als bron de ORBX folder op C: en als doel een ORBX map op de D:
Vervolgens draai ik nu de installatie. In de bronmap worden nu mappen gecreeerd, en in de doelmap ook, maar dat geldt ook voor de bestanden- het lijkt als of er nu kopieeen worden geinstalleerd. Dat zal ongetwijfeld de bedoeling zijn. Maar ook de lege ruimte op C: neemt nu af- (als ik in C: Eigenschappen kijk) lijkt dat nu maar zo, of wordt mijn C: nu toch voller?
...
Windows 10 Pro met Administrator rechten
Vervolgens draai ik nu de installatie. In de bronmap worden nu mappen gecreeerd, en in de doelmap ook, maar dat geldt ook voor de bestanden- het lijkt als of er nu kopieeen worden geinstalleerd. Dat zal ongetwijfeld de bedoeling zijn. Maar ook de lege ruimte op C: neemt nu af- (als ik in C: Eigenschappen kijk) lijkt dat nu maar zo, of wordt mijn C: nu toch voller?
...
Windows 10 Pro met Administrator rechten
[ Voor 4% gewijzigd door flopdoc op 15-02-2019 15:37 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2