Monitor 21 inch

Pagina: 1
Acties:

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:07

Robert

You have your answer..

Topicstarter
ik heb voor 350,- een 21 inch iiyama monitor gekocht. Vind ik niet slecht voor die prijs alhoewel hij uit 1992 komt LOL

Maar hij doet het dus prima alleen gaat ie niet hoger dan 1024*768 ;(
maar goed...daar moet ik dan maar mee leven he !

anywayz..nou is de helderheid van het beeldscherm een probleempje in win2000.
want als ik spellen ga spelen dan is ie veels te donker :(
in win98 heb ik dat opgelost door het gammagedoe omhoog te gooien(beeldeigenschappen )maar in win2k heb ik dat menuutje niet en ik kan het ook niet installeren want dat stond op een cdrom en die wil niet installen in win98.

Ik heb een stealth3S540 en ik heb dus wel de drivers voor win2k maar niet die extra's.

weet iemand een tool ofzo die dat wel kan ?

thnx,
robert

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
In dit geval lijkt 't er dus op dat je scherm toch niet helemaal goed is. Het is 'n bekent probleem dat (sommige) schermen na verloop van tijd steeds donkerder worden. Dit gaat net zo lang door totdat er daadwerkelijk echt niks meer op valt te zien. (ik heb het al bij >10 schermen zien gebeuren). Je kunt je contrast en brightness ook niet hoger instellen dan. Heb je het overal bij of niet bij bijvoorbeeld win98?! is de output van je videokaart wel hoog genoeg?! hang er een ander scherm aan en kijk ff. Je kunt je 21" ook aan 'n andere pc hangen natuurlijk

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Same thing here.
Mijn bak is van 1990. Ook iiyama.
Hij is ietwat donkerder dan een nieuw beeldscherm. Maar ik heb gewoon softwarematig de brightness en het contrast een stukje omhoog getrokken. Met het nvidia control panel.

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
ik heb gewoon de brighness ffe omhoog gegooid in win98 dus daar heb ik niet echt een probleem, alleen in win2000 kan ik geen control panel gebruiken aangezien die niet geinstalled kan worden onder win2000.

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Robert

Robert

You have your answer..

Topicstarter
btw: het is idd mijn beeldscherm want als ik er een (nieuw) 15 inch monitortje op zet geeft ie wel prachtige kleurtjes..

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
in de meeste spellen is wel een optie 'gamma correction' ofzoiets te vinden, misschien kun je daar wat mee proberen

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26

Milmoor

Footsteps and pictures.

De botte oplossing is het omhoogdraaien van de spanning op het voedingsgedeelte. Was bij mij noodzakelijk. Er zitten twee potmeters op een grote kubus (zo'n 7x7 cm). Een van de twee is de goede, voorzichtig proberen. Niet te fel draaien, dan brandt de boel door.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Pagina: 1