Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
In dit geval lijkt 't er dus op dat je scherm toch niet helemaal goed is. Het is 'n bekent probleem dat (sommige) schermen na verloop van tijd steeds donkerder worden. Dit gaat net zo lang door totdat er daadwerkelijk echt niks meer op valt te zien. (ik heb het al bij >10 schermen zien gebeuren). Je kunt je contrast en brightness ook niet hoger instellen dan. Heb je het overal bij of niet bij bijvoorbeeld win98?! is de output van je videokaart wel hoog genoeg?! hang er een ander scherm aan en kijk ff. Je kunt je 21" ook aan 'n andere pc hangen natuurlijk
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Same thing here.
Mijn bak is van 1990. Ook iiyama.
Hij is ietwat donkerder dan een nieuw beeldscherm. Maar ik heb gewoon softwarematig de brightness en het contrast een stukje omhoog getrokken. Met het nvidia control panel.
Mijn bak is van 1990. Ook iiyama.
Hij is ietwat donkerder dan een nieuw beeldscherm. Maar ik heb gewoon softwarematig de brightness en het contrast een stukje omhoog getrokken. Met het nvidia control panel.
ik heb gewoon de brighness ffe omhoog gegooid in win98 dus daar heb ik niet echt een probleem, alleen in win2000 kan ik geen control panel gebruiken aangezien die niet geinstalled kan worden onder win2000.
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
in de meeste spellen is wel een optie 'gamma correction' ofzoiets te vinden, misschien kun je daar wat mee proberen
De botte oplossing is het omhoogdraaien van de spanning op het voedingsgedeelte. Was bij mij noodzakelijk. Er zitten twee potmeters op een grote kubus (zo'n 7x7 cm). Een van de twee is de goede, voorzichtig proberen. Niet te fel draaien, dan brandt de boel door.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Pagina: 1