In MS-Access 2013 heb ik in een tabel een gegevenstype "Bijlage" opgenomen. Dit werkt allemaal prima, totdat ik dit bijlagen-veld ga opnemen in een formulier of rapport. Heeft een record geen of 1 bijlage, dan gaat het goed. Echter, wanneer ik meer dan 1 bijlage in een record heb staan, bijvoorbeeld 4, dan verschijnen in mijn formulier 4 regels van het betreffende record, en elke regel toont alleen de eerste bijlage van het record.
Hoe kan ik dit voorkomen? In principe wil ik in mijn formulier 1 regel voor dit record met in deze regel (een verwijzing naar) 4 bijlagen. Waar ik eventueel ook nog mee zou kunnen leven is 4 regels voor het record, maar dan in elke regel een andere bijlage. Wie kan mij helpen deze wens te realiseren?
...
MS Access 2013 in een Citrix-omgeving
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: niets, ik heb geen idee hoe ik dit geboren kan krijgen.
...
Hoe kan ik dit voorkomen? In principe wil ik in mijn formulier 1 regel voor dit record met in deze regel (een verwijzing naar) 4 bijlagen. Waar ik eventueel ook nog mee zou kunnen leven is 4 regels voor het record, maar dan in elke regel een andere bijlage. Wie kan mij helpen deze wens te realiseren?
...
MS Access 2013 in een Citrix-omgeving
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: niets, ik heb geen idee hoe ik dit geboren kan krijgen.
...