Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckei
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 05:08
Regelmatig wandel ik door de V&A op zoek naar bepaalde dingen. Hierbij is de locatie natuurlijk vrij belangrijk dus wil ik die altijd snel ff door Google Maps gooien.

Echter: als ik dubbel linkermuisklik om deze te selecteren, bv Schubbekutveen, dan selecteert deze ook de woorden Beoordeeling en Score mee die daaronder staan. Het geselecteerde woord is dan SchubbekutveenBeoordelingScore. Rechtermuisklik -> Search Google for SchubbekutveenBeoordelingScore geeft natuurlijk geen handige links. Dus dan moet ik alsnog handmatig een nieuw tabblad openen, handmatig de locatie intypen en dan pas zien waar het is...

Kan hier op de achtergrond wat worden aangepast of is mijn manier van even de locatie Googlen hopeloos ouderwets/onhandig/omslachtig/dom? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• janloef
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 20:34
Ik klik altijd op de link 'Toon op kaart'. Om precies te zijn een enkele muisklik met de linkertoets.

[ Voor 41% gewijzigd door janloef op 15-02-2019 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckei
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 05:08
janloef schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:34:
Ik klik altijd op de link 'Toon op kaart'. Om precies te zijn een enkele muisklik met de linkertoets.
Aha kijk, dat ik daar al die tijd overheen heb kunnen kijken 8)7 tunnelvisie ofzo.