sinds ik een GF2 heb, hoor ik weer een raar soort ruis als ik een D3D of OpenGl spel speel. Dit komt vooral tijdens het precachen (UT) en bij de zware momenten. Dit effect wordt extra sterk als EAX aanstaat. Ik had hier eerder last van met mij v330/voodoo1 combi, maar toen speelde ik in Glide en daar had ik er geen last van. Nu is het weer terug, maar de inhoud van mijn kast is compleet anders: eerst had ik een AMD-266, Epox mobo, 33k6, sb, en nu een AMD k6-2 533 met een ander Epox mobo, 56k, sbLive!... ligt het soms aan de Epox? of de AMD? Ik heb alles opnieuw geinstalled met verscheidene versies windows, directx... niets helpt, help mij alstublieft.
op de sticker van de kast staat: output: 250W. Er zit 1 pci slot tussen Video en de Live!. Wel is het zo dat de geluidskaart moeilijk door het mobo wordt gepakt, vaak als ik in de kast heb zitten rommelen doet ie het niet meer, dan moet ik die er weer appart weer in en uithalen, in welk pci-slot ik hem ook steek... Maar ik probeer hem er wel helemaal onderaan in te steken.
de Live! zit nu helemaal onderin: geen resultaat... ik probeer ff een koptelefoon, ik heb de cambridge soundworks fps1000.
Pagina: 1