pioneer pdp-435pe onderdelen gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een pioneer pdp-435pe. een paar dagen geleden wou ik nog ff tv kijken.
ik zette de tv aan hoorde een knal en dat was het geen beeld meer.nu heb ik hem open gemaakt en kwam er achter dat er een diode op de x drive kapot is geklapt. nu ben ik opzoek naar een zelfde model tv. of naar de printplaten gaat om x drive en de y drive. liefst gratis of voor een klein prijsje in verband buget beheer. of iemand die ze kan maken mvg mark
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
Kan je niet beter een 42” kuro (8serie) halen? Die veranderen tegenwoordig van eigenaar voor 50€.

Op eBay zijn er regelmatig onderdelen voor Pioneer plasma’s, maar als je de verzendkosten optel loont het de moeite niet meer. Zeker omdat de kuro’s toch een stuk mooier beeld leveren dan de 5-reeks (ook al werden die veel goedkoper gebouwd).

Just my 2cents van een Pioneer fanboy.

[ Voor 3% gewijzigd door road rebel op 15-02-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heb al gekeken voor 2 andere printen. die koste rond de 100 euro op internet. Dat is dan net verzendkosten er bij. Wil liever deze maken want deze past precies op onze slaapkamer. Hoop dat hier iemand is die er eentje heeft waarvan het scherm zelf kapot is en hem voor een paar centen weg doet. In verband budgetbeheer mvg mark