Beste mede-Tweakers,
Ik heb een setup met drie monitoren. Nu is het soms het geval dat de derde monitor ineens een melding krijgt dat hij geen signaal meer heeft en dan gaat hij op slaapstand.
Dit is echter totaal onverwachts en ik kan het ook niet nabootsen. De ene keer is het onder het gamen, de andere keer ben ik er niet eens op bezig maar zie ik hem ineens uitvallen.
Het probleem is ook niet dagelijks. Soms gebeurdt er een hele poos niks en soms is het 2x achter elkaar.
Probleem oplossen is op dit moment de pc restarten, maar dit is zeer onhandig want alles wat ik open heb staan op dat beeldscherm is dan weg.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ryzen 2700x
MSI GTX 970
Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz ram
de monitor die continue uitvalt is een Acer AL2016W
Windows 10 1809
Laatste Nvidia driver.
Geprobeerde dingen:
-Andere kabel
-Scherm instellingen aanpassen
-Oudere driver
Met vriendelijke groet,
12erik1234
Ik heb een setup met drie monitoren. Nu is het soms het geval dat de derde monitor ineens een melding krijgt dat hij geen signaal meer heeft en dan gaat hij op slaapstand.
Dit is echter totaal onverwachts en ik kan het ook niet nabootsen. De ene keer is het onder het gamen, de andere keer ben ik er niet eens op bezig maar zie ik hem ineens uitvallen.
Het probleem is ook niet dagelijks. Soms gebeurdt er een hele poos niks en soms is het 2x achter elkaar.
Probleem oplossen is op dit moment de pc restarten, maar dit is zeer onhandig want alles wat ik open heb staan op dat beeldscherm is dan weg.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ryzen 2700x
MSI GTX 970
Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz ram
de monitor die continue uitvalt is een Acer AL2016W
Windows 10 1809
Laatste Nvidia driver.
Geprobeerde dingen:
-Andere kabel
-Scherm instellingen aanpassen
-Oudere driver
Met vriendelijke groet,