Klacht : Centralpoint | zakelijk , ACES Direct | zakelijk.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:23
Ik probeer een hdd en ssd op te zoeken in de pricewatch maar door deze 2 winkels word de lijst toch aardig vervuild.
Er staan namelijk een hele berg Origin drives tussen de SSD en HDD's voor absurd lage prijzen en de drives zijn allemaal niet op voorraad.
Gewoon rapporteren op incorrecte prijs is niet te doen want dan ben ik de hele dag bezig dus misschien dat hier even via een andere route naar gekeken kan worden.

categorie: Solid state drives

categorie: Interne harde schijven

Ik weet niet of deze bedrijven zich ook nog in andere categorieën hier schuldig aan maakt maar dit is wel erg irritant.
Gelukkig gaat het in mijn geval alleen om Origin drives die voor buiten server gebruik toch al niet interessant zijn maar dit soort praktijken kunnen wat mij betreft gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is het eigenlijk een beetje vreemd dat zaken die niet aan consumenten leveren in de pricewatch staan. Ik denk toch dat 80% door consumenten wordt gebruikt die niks aan deze prijzen hebben. Hetzelfde geldt ook een beetje voor campusshop (paradigit) , die levert alleen aan studenten volgens mij.

Eigenlijk zou er een filter moeten zijn die alleen alle shops laat zien die aan iedereen levert en dan eventueel met een filter de overige shops ook kan laten zien.

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:23
Nou ja ik denk dat er best veel bedrijfsmatige mensen zijn hier op tweakers maar of die ook de pricewatch. gebruiken.
Ik denk dat er veel toch wel toegang hebben tot een distributeur.

Maar het grootste probleem is dat ze gewoon honderden producten in de pricewatch kwakken en ze vervolgens bovenaan staan in alle zoekopdrachten en de producten niet eens leverbaar zijn en een onjuiste prijs hebben.

Verwijderd

Dat is zeker een probleem. Maar ik denk dat het aantal consumenten die de pricewatch gebruikt veel hoger is dan de zakelijke gebruikers. En zoals je zegt, die kopen toch wel bij een distributeur. Dus eigenlijk is het voor de grote groep niets anders dan vervuiling aangezien ze er niet eens kunnen kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aces Direct
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-03-2022

Aces Direct

Bedrijfsaccount ACES Direct
Beste,

Namens ACES Direct wil ik hier graag een toelichting op geven.
Gisteren zijn er via de koppeling met een distributeur een aantal verkeerde prijzen ingelezen. Wij hebben dit helaas te laat opgemerkt waardoor er tijdelijk verkeerde informatie in de Pricewatch stond.
Wij vinden het erg vervelend dat jullie hier last van hebben gehad. Inmiddels zijn alle problemen opgelost en worden de prijzen goed ingelezen. Mochten jullie toch nog foutjes tegenkomen dan horen wij het graag!

Met vriendelijke groet,

ACES Direct