Vraag

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-06 22:36
Erg tevreden over mijn telefoon, maar op de 1 op andere dag kan ik alleen nog maar bellen via luidspreker. Als ik dit niet doet kan ik het wel horen maar is het -90%. Niet te doen dus.

Wat ik wil vragen, 1 hebben jullie hier een oplossing voor/ervaring mee? Zijn er mensen geweest die de Iphone moesten inleveren? En zo ja hoe lang was dit?

Wat heb ik zelf gedaan?
Iphone herstart normaal, iphone herstart geforceerd. Diagnostische tools gedraaid en deze geven allemaal aan dat alles goed is.

Alvast bedankt!

How are you doing?

Alle reacties

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 12:59
En als je een andere app gebruikt zoals skype of discord oid welke ook gebruik maakt van dezelfde luidspreker als normaal bellen?

Als dit ook niet in orde is dan zou ik contact opnemen met apple of de winkel waar je de iphone vandaan hebt want dat lijkt me een defecte speaker.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-06 22:36
Axewi schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:29:
En als je een andere app gebruikt zoals skype of discord oid welke ook gebruik maakt van dezelfde luidspreker als normaal bellen?

Als dit ook niet in orde is dan zou ik contact opnemen met apple of de winkel waar je de iphone vandaan hebt want dat lijkt me een defecte speaker.
Goeie, skype net getest en daar ook de zachte stem.

How are you doing?