Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Externe harde schijf (Freecom) werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Jaimie87
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 14-02 17:03
Dag iedereen, ik ben hier nieuw. Mijn externe harde schijf (Freecom) werkt sinds vandaag niet meer. Het lijkt erop dat de schijf geen stroom krijgt. Toen ik zojuist met het snoer wiebelde, deed hij het kort weer (voelde ik de motor actief worden). Helaas stopte hij er weer direct mee toen ik het snoer los liet. Het is me daarna niet nog een keer gelukt.

Heb al andere snoeren geprobeerd, maar dit maakt geen verschil.

Is er iemand die mij kan helpen met data recovery? Ik heb hier geen verstand van. Weet alleen dat er voor mij belangrijke bestanden op de schijf staan (die ik dacht in de dropbox cloud goed te hebben geback-upt, maar nu blijkt dat de bestanden niet volledig zijn geupload).

Alle reacties

• remmuz
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:03
Misschien heb je hier iets aan? https://knutselblog.tweakblogs.net/blog/cat/694

• Jaimie87
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 14-02 17:03
@remmuz Dank je! Ik ben zelf niet technisch, maar heb een bericht gestuurd naar Sebastius.

• Mr. Blonde
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
Schijf uit de Freecom behuizing halen en direct aansluiten op een computer.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True