Hey mensen,
Ik ben van plan in de zeer nabije toekomst een eenvoudig custom build game desk te gaan bouwen met daarin waterkoeling. Nu ben ik mij een beetje gaan inlezen wat hier voor nodig is en heb een lijstje gemaakt met de onderdelen die ik wil gaan gebruiken. Mijn vraag is alleen of er mensen zijn die ervaring of kennis hebben van de onderstaande producten en of ik eventueel toch iets vergeten ben in mijn lijst?
Waterkoeling onderdelen:
Reservoir + Pomp: Thermaltake Pacific PR22-S
CPU Koelblok: Thermaltake Pacific W3
Radiator: Alphacool NexXxos ST30 240mm
Fittingen: Thermaltake Pacific C-PRO G1/4 PETG Tube 16mm OD Compression
Slang: Masterkleer Slang PVC 16/10mm
Koelmiddel: Thermaltake C1000 Opaque Coolant Green
Mijn huidige hardware setup:
Processor: Intel i7-7700K
Moederbord: Gigabyte GA-Z270-HD3P
RAM: Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200Mhz
Videokaart: KFA2 GTX 1060 6GB EX OC
Opslag: Samsung 970 Evo M.2 1TB + Samsung Evo 850 512GB
Alvast bedankt voor het lezen, en laat me weten of ik iets mis of iets beter kan veranderen aan bovenstaande waterkoeling producten
Ik ben van plan in de zeer nabije toekomst een eenvoudig custom build game desk te gaan bouwen met daarin waterkoeling. Nu ben ik mij een beetje gaan inlezen wat hier voor nodig is en heb een lijstje gemaakt met de onderdelen die ik wil gaan gebruiken. Mijn vraag is alleen of er mensen zijn die ervaring of kennis hebben van de onderstaande producten en of ik eventueel toch iets vergeten ben in mijn lijst?
Waterkoeling onderdelen:
Reservoir + Pomp: Thermaltake Pacific PR22-S
CPU Koelblok: Thermaltake Pacific W3
Radiator: Alphacool NexXxos ST30 240mm
Fittingen: Thermaltake Pacific C-PRO G1/4 PETG Tube 16mm OD Compression
Slang: Masterkleer Slang PVC 16/10mm
Koelmiddel: Thermaltake C1000 Opaque Coolant Green
Mijn huidige hardware setup:
Processor: Intel i7-7700K
Moederbord: Gigabyte GA-Z270-HD3P
RAM: Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200Mhz
Videokaart: KFA2 GTX 1060 6GB EX OC
Opslag: Samsung 970 Evo M.2 1TB + Samsung Evo 850 512GB
Alvast bedankt voor het lezen, en laat me weten of ik iets mis of iets beter kan veranderen aan bovenstaande waterkoeling producten