Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Problemen met korrelig beeld na starten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• YoMajesty
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 25-04 12:27
Beste tweakers,

Sinds een tijdje heeft mijn pc wat kuren. Bij het opstarten is het beeld korrelig, als in de meest slechte resolutie, en dan nog wat minder. Soms na opnieuw opstarten is het meteen weg, maar meestal moet dit een keer of 5.
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat het probleem kan zijn, heb uiteraard al het eea gegoogled wat het zou kunnen zijn. Je zou kunnen denken dat er iets kapot is of niet functioneert, maar naar mijn logica zou het dan helemaal niet meer moeten werken, en niet 1 op de 5x wel.

Dit is mijn huidige setup.
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 0,-€ 0,-
1ASRock Z97E-ITX/ac€ 0,-€ 0,-
1Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5€ 0,-€ 0,-
1Toshiba DT01ACA300, 3TB€ 72,-€ 72,-
1Corsair Graphite 380T Mini ITX Wit€ 0,-€ 0,-
1Scythe Shuriken Rev. B€ 20,-€ 20,-
1Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10€ 81,90€ 81,90
1Corsair CX750M€ 89,-€ 89,-
1Samsung 850 EVO 500GB€ 129,70€ 129,70
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 392,60

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het is opzich geen enorm probleem maar wel enorm irritant, en zou zonde zijn als dit de levensduur verkort (heb wel een neefje die op termijn 'm over zou willen nemen).
Hoor het graag!

Alle reacties

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12:56

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Divers al geüpdatet?

I have the cape.

• YoMajesty
Uiteraard, alles is up to date voor zover ik weet. Is het mogelijk met een driver issue dat het de ene keer wel werkt en de andere keer niet? Bedoel ik heb ze geupdate maar toch...

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 25-04 23:23

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Welke monitor gaat het om? Met welke kabel is de monitor aangesloten? Gebeurt dit ook bij een andere monitor?

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• YoMajesty
Ehm het is een wat oudere Benq monitor, 24 inch, kan het model niet zo 123 in de pricewatch vinden. Heb het met ander beeldscherm getest en probleem is hetzelfde.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 25-04 23:23

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

En dat testen heb je gedaan met verschillende kabels/kabeltypen? Het kan prima zo zijn dat je kabel/poort gewoon ruk is. ;)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• YoMajesty
Dat is waar, dat zal ik vanavond eens proberen! Ben benieuwd, thanks iig
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True