Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Herkent iemand deze droogkasten/wasdrogers?

Pagina: 1
Acties:

• Crust
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21-02 12:45
Ik heb via via een verkoper gevonden die stocks opkoopt en ze doorverkoopt aan consumenten. Alleen weet hij van volgende droogkasten niet welk serienummer het is en dusdanig kan ik niet weten wat het verbruik is etc. Kan iemand me hiermee helpen adhv fotos?

Mvg
Crust

Of kan iemand me meer info erover geven is ook al mooi.

https://ibb.co/pX5njnN
https://ibb.co/hFrZgqz
https://ibb.co/j5LbvhX

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:49
Ummm noem een wasdroger een droogkast en niemand snapt meer wat je bedoelt.

Maar Google afbeeldingen en dan zoeken op Samsung droger.. dan krijg je ook een paar set afbeeldingen die lijken op dit ding.

• Crust
Hoe kan ik de titel dan aanpassen? Belgen noemen het droogkasten. Wist niet dat het anders was in Nederland. ;)

• Crust

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22-02 17:09

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Dit heeft niet zoveel op SF te zoeken, maar eerder in Witgoed. Move die kant op.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Crust
Señor Sjon schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:54:
[mbr]Dit heeft niet zoveel op SF te zoeken, maar eerder in Witgoed. Move die kant op.[/]
Je mag deze verplaatsen hoor?

• Emielvanputten
Crust schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:40:
Hoe kan ik de titel dan aanpassen? Belgen noemen het droogkasten. Wist niet dat het anders was in Nederland. ;)
Oke... Droogkast het is ..

Ik denk niet dat je exact kan vinden welk model het is,. Maar je zal 3 of 4 verschillende overhouden die aan het plaatje voldoen..

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21-02 22:43
Crust schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:40:
Een kast is in nederland een opslagruimte

• McKaamos
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

TWeaKLeGeND schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:57:
[...]

Niet per definitie. Er wordt ook in het nederlands gerefereerd naar apparaten met de term 'kast' of 'kastje'.
Wel vaak in de non-technische variant. Bijvoorbeeld iemand die een TV decoder het 'tv kastje' noemt, of een modem het 'internet kastje'.

Retro IBM boeken te koop! - En meer!
They took my brain, replaced it with petrol and gave me matches.

• TWeaKLeGeND
McKaamos schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Niet per definitie. Er wordt ook in het nederlands gerefereerd naar apparaten met de term 'kast' of 'kastje'.
Wel vaak in de non-technische variant. Bijvoorbeeld iemand die een TV decoder het 'tv kastje' noemt, of een modem het 'internet kastje'.
offtopic inmiddels maar JUIST wel per definitie, dat er mensen een tv decoder ook een kastje noemen maakt de definitie nog niet direct anders

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22-02 17:09

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Crust schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:56:
[...]

Je mag deze verplaatsen hoor?
Allang gebeurd. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22-02 19:32

Soggney

Zeekomkommer

TWeaKLeGeND schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:57:
[...]

Die wasdroger lijkt me wel een tijdelijke opslagruimte voor zaken die mogen drogen.
Niettemin krijg ik 3 x broken link. Werken de plaatjes wel voor anderen?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• TWeaKLeGeND
Nope, ook broken

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Dit soort zwervende stock is vaak B-keus, geretourneerde aankopen of hersteld en meestal overjarig. Ik zou er niet meer voor betalen dan 35% van de laagste nieuwprijs.

• Emielvanputten
Soggney schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:29:
[...]

Die wasdroger lijkt me wel een tijdelijke opslagruimte voor zaken die mogen drogen.
Niettemin krijg ik 3 x broken link. Werken de plaatjes wel voor anderen?
Ik krijg er in elk geval 1 wel open. Control c en v in Google op mijn telefoon.. het is een was droger. Bijna zoals in de link van de ts.

• Crust
The Killer schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:34:
Dit soort zwervende stock is vaak B-keus, geretourneerde aankopen of hersteld en meestal overjarig. Ik zou er niet meer voor betalen dan 35% van de laagste nieuwprijs.
Zijn opkopen van fiats. +/- 150 euro goedkoper voor ons.

• NotoriousBAS
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-02 15:46
En fiats zijn faillisementen? Bij ons zijn dat namelijk enkel auto's

• TWeaKLeGeND
Crust schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:41:
[...]

Zijn opkopen van fiats. +/- 150 euro goedkoper voor ons.
Euro's zeggen niks, percentages zeggen iets. 150 korting op 200 is heel wat anders dan 150 euro op 1150.

Hoe weet je dat je 150 euro goedkoper bent als je het modelnummer niet weet, en waarom kan de verkoper je het modelnummer niet gewoon geven? Te veel mysterie om met een goed gevoel te shoppen imho.

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 14-02-2019 09:53 (26%)

• Crust
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:51:
[...]

Euro's zeggen niks, percentages zeggen iets. 150 korting op 200 is heel wat anders dan 150 euro op 1150.

Hoe weet je dat je 150 euro goedkoper bent als je het modelnummer niet weet, en waarom kan de verkoper je het modelnummer niet gewoon geven?
150 euro op de laagste prijs van de huidige goedkope wasmachine's. We kunnen ze voor 400 euro +/- krijgen.

Zoals ik vermeld had, dat dacht ik toch dat ik dat deed, is het modelnummer niet beschikbaar en de verkoper weet het zelf niet.

Crust wijzigde deze reactie 14-02-2019 09:54 (12%)

• cactusman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-02 17:16

cactusman

nu met extra naalden

Samsung links laten liggen... behoorlijk prutsmerkt met verelende storingen. zoek maar eens op https://www.circuitsonline.net/ en hier op het forum.

euhmmmm

• TWeaKLeGeND
Crust schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:53:
[...]

150 euro op de laagste prijs van de huidige goedkope wasmachine's. We kunnen ze voor 400 euro +/- krijgen
Je hebt te maken met een serieuze verkoper of niet, bij een serieuze verkoper hoef je ons geen vragen te stellen, moet je ons wel vragen stellen dan is mijn eerste vraag of je wel zaken moet doen met deze toko. Succes ;-)

De korting is ook te laag voor stock verkoop in ieder geval. Een stock handelaar is doorgaans ook geen garantie zoals je normaal zou hebben.

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 14-02-2019 09:56 (13%)

• Iva_Bigone
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Iva_Bigone

Te koop: diverse 3Dfx Voodoo

cactusman schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:53:
Samsung links laten liggen... behoorlijk prutsmerkt met verelende storingen. zoek maar eens op https://www.circuitsonline.net/ en hier op het forum.
Yep, inderdaad; had ook wel eens naar hun witgoed-spul gekeken, afgehaakt nadat ik wat ervaringen had gelezen :|
Ze maken best redelijke telefoons en olietankers, alleen wat er tussenin zit valt soms wel eens tegen ;)

Te koop: diverse 3Dfx Voodoo VGA-kaarten

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
[...]

150 euro op de laagste prijs van de huidige goedkope wasmachine's. We kunnen ze voor 400 euro +/- krijgen.

Zoals ik vermeld had, dat dacht ik toch dat ik dat deed, is het modelnummer niet beschikbaar en de verkoper weet het zelf niet.
Dat vind ik een veel te klein verschil om tot aankoop van een onbekend model met onbekende oorsprong over te gaan. En "opkoop uit faillissementen" zou ik altijd met een enorme korrel zout nemen. Dit lijkt eerder op grijs/zwart circuit van de eerder genoemde sortering aan B-keus. Ik ben benieuwd of je een bon krijgt met BTW.

Ik heb een jaar of 8 geleden voor €800 een Samsung wasmachine en droger gekocht. De wasmachine heeft het dit jaar begeven, de droger draait nog vrolijk bij mijn schoonouders. Nooit iets aan de hand gehad. De Miele-apparatuur die ik gehad heb daarentegen... Koelkasten, stofzuigers, allemaal heel rap stuk. Het is maar net aan wie je het vraagt.

The Killer wijzigde deze reactie 14-02-2019 10:04 (20%)

• Crust
Waarom beantwoord niemand mijn vraag en krijg ik allerlei advies over het wel of niet kopen?

Naar waar heb je dit topic verplaatst... een grot op een mirrorserver? ;w

Crust wijzigde deze reactie 14-02-2019 11:47 (29%)

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16:17
Crust schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:45:
Waarom beantwoord niemand mijn vraag en krijg ik allerlei advies over het wel of niet kopen?
Omdat blijkbaar niemand zo'n ding thuis heeft staan en/of denk hé dat is typenummer xxxx
Voor de overige personen is de zoektocht net zo moeilijk of makkelijk als voor jou.

Ik had vanmorgen ook al even op de Samsung-website gegeken maar daar lijken net iets nieuwere modellen op te staan.

Je zou hier nog even kunnen zoeken: categorie: Wasdrogers

Of hier: https://www.kieskeurig.nl...d_id%5B%5D=41982&sort=pop

Overigens werken de plaatjes niet in de openingspost, ik zou beginnen met die te fixen.

Kees_B wijzigde deze reactie 14-02-2019 11:53 (8%)

• Thijsmans
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:03

Thijsmans

Hangt te prammen

Omdat je afbeeldingen niet werken. Je hebt als afbeeldingsbron de pagina opgegeven waarop de afbeeldingen te vinden zijn. Als je de URL van de jpg's gebruikt, en de foto's zichtbaar worden, valt er wellicht iets zinnigs over te zeggen :)

• Joever
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 21-02 12:02

Naar waar heb je dit topic verplaatst... een grot op een mirrorserver? ;w
Omdat je links niet werken kan er moeilijk antwoord gegeven worden. Dus ik zou eerst even naar jezelf kijken voordat je met zo'n opmerkingen komt, want hiermee ga je echt niet sneller hulp krijgen.
[...]

Typenummers van wasdrogers staan op het nummerplaatje (sticker) wat de vinden is achter de deur. Dit zit op de droger zelf ergens bij de opening of boven de filter, of aan de binnenkant van de deur.

Het zou niet heel moeilijk moeten zijn voor de verkoper om dit even na te kijken.

• Joever
De eerste is waarschijnlijk een dv70f5e0hgw (zoals @chriistiix ook al aangaf)
De tweede is waarschijnlijk een dv80h4200cw
De laatste is waarschijnlijk een dv70m5020qw

Ik hoop dat je hier wat mee kunt @Crust.

Joever wijzigde deze reactie 14-02-2019 13:24 (62%)

• xinix03
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 15:57
Beetje raar dat de verkoper geen serienummer wil of kan geven. En ik begrijp ook niet helemaal of ze er nu wel of niet opzitten eigenlijk.

Wanneer de serienummers eraf gehaald zijn zou ik ze niet kopen.

"The model/serial number tag is also extremely important when purchasing a secondhand unit. If the tag is missing from any appliance, chances are that an authorized servicer inspected the machine at some point and diagnosed it as being unrepairable. Once an appliance has been designated as unrepairable by an authorized servicer or warranty company, they will remove the model/serial tag. This is a surefire way of letting anyone who inspects the unit in the future know that it’s “totaled” and cannot be covered under warranty or worked on by an authorized servicer. Unfortunately, there are some non-reputable companies who will take these unrepairable units and fix them using unauthorized parts or methods, and then attempt to resell them to the unsuspecting public. Whether it’s through an ad in the newspaper, on Craigslist, EBay, or any other source, this practice is illegal, and authorized servicers like us will not take on the risk or liability of working on them. So be sure that any appliance you plan on purchasing still has its model and serial number tag, and save yourself the headache and hassle of purchasing a machine which will cost you time, effort, and most importantly, your hard-earned money!"

Bron: https://lakeappliancerepa...h-no-model-or-serial-tag/

• cadsite
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-02 21:15
Waarom beantwoord niemand mijn vraag
Even denken...
Wie zou hier zijn werk van moeten maken. De verkoper of wij? :X

• geldersscheepje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16:47

Zonneboiler 180 l, 3800 Wp, Ecolution WP en lots of LED's

• Joever
De 8KG machine die je link (2e) is incorrect. Op de foto van TS is te zien dat de ring van de deur zwart is. De 8KG droger die jij links is geheel wit.

Bij de eerste heb je naar m.i. gelijk.
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True