Hallo
Mijn vraag
Ik wil graag een scherm ophangen met daarop informatie over de dag/week zoals agenda, weer, etc.
Ik wou er een ontwerpen met html widgets, maar zie dat er verschillende alternatieven zijn al zijn de meeste net niet helelmaal wat ik zoek of vragen ze een maandbedrag voor hun script.
Ik wil:
Agenda
to-do
Weer
RSS Newsfeeds
Discord chat
tweets
facebook post
Now playing on spotify
Telefoon notificaties
Weten jullie een goed script ofzo wat deze functies bied ? Somige home automation servers hebben deze dingen maar niet allemaal, plus het liefst de mogenlijk om bijvoorbeeld een eigen html widget toetevoegen is meestal niet aanwezig.
Wie weet de oplossing?
Of zijn er mensen die met mij willen proberen een nieuw geniaal script te schrijven ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
liefst bv een raspberry pi 3b+
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
dashin.io etc.
Mijn vraag
Ik wil graag een scherm ophangen met daarop informatie over de dag/week zoals agenda, weer, etc.
Ik wou er een ontwerpen met html widgets, maar zie dat er verschillende alternatieven zijn al zijn de meeste net niet helelmaal wat ik zoek of vragen ze een maandbedrag voor hun script.
Ik wil:
Agenda
to-do
Weer
RSS Newsfeeds
Discord chat
tweets
facebook post
Now playing on spotify
Telefoon notificaties
Weten jullie een goed script ofzo wat deze functies bied ? Somige home automation servers hebben deze dingen maar niet allemaal, plus het liefst de mogenlijk om bijvoorbeeld een eigen html widget toetevoegen is meestal niet aanwezig.
Wie weet de oplossing?

Of zijn er mensen die met mij willen proberen een nieuw geniaal script te schrijven ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
liefst bv een raspberry pi 3b+
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
dashin.io etc.
[ Voor 7% gewijzigd door Dutch-Vertigo op 14-02-2019 03:20 ]