Persoonlijk Dashboard/Homescreen

Pagina: 1
Acties:
  • 523 views

Vraag

• Dutch-Vertigo
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-05-2024
Hallo

Mijn vraag
Ik wil graag een scherm ophangen met daarop informatie over de dag/week zoals agenda, weer, etc.
Ik wou er een ontwerpen met html widgets, maar zie dat er verschillende alternatieven zijn al zijn de meeste net niet helelmaal wat ik zoek of vragen ze een maandbedrag voor hun script.
Ik wil:
Agenda
to-do
Weer
RSS Newsfeeds
Discord chat
tweets
facebook post
Now playing on spotify
Telefoon notificaties

Weten jullie een goed script ofzo wat deze functies bied ? Somige home automation servers hebben deze dingen maar niet allemaal, plus het liefst de mogenlijk om bijvoorbeeld een eigen html widget toetevoegen is meestal niet aanwezig.

Wie weet de oplossing? 8)7
Of zijn er mensen die met mij willen proberen een nieuw geniaal script te schrijven ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
liefst bv een raspberry pi 3b+

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
dashin.io etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Dutch-Vertigo op 14-02-2019 03:20 ]

Alle reacties

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Android tablet?

• Devilscomrade
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-08 19:40
Check home assistant, grote library waar je zelf widgets kan toevoegen met gebruik van python & lit elements.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59

https://niels.nu

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nee, sorry, hier in de Devschuur® hebben we 't over zélf maken; Waar vind ik...?-topics en Scriptrequests zijn hier dus niet de bedoeling en als je wil dat iemand 't voor je maakt valt dat onder werving en kun je dus terecht in Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! wat niet voor niets hier bovenaan 't forum staat te prijken ;)

Mocht je wel van plan zijn zelf wat te ondernemen dan ben je van harte welkom een nieuw topic te openen, maar hanteer daarbij dan a.u.b. onze Quickstart.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 14-02-2019 08:44 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.